دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

نحوه بستن دستمال سر با انواع روش های متنوع و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب با نحوه بستن دستمال سر با روش های مختلف آشنا خواهید شد که امیدواریم با ایده گرفتن از این روش ها بتوانید دستمال گردن را به زیبایی ببندید.

دستمال سر از انواع اکسسوری هایی است که طرفداران زیادی دارد و می تواند ظاهر شما از این رو به آن رو کند و بر جذابیت ظاهری تان بیفزاید. دستمال سر را می توانید به شیوه های مختلف ببندید و اگر شما در زمینه نحوه بستن دستمال سر مهارتی ندارید می توانید با تمرین و تکرار زیاد تبحر لازم را بدست آورید.

برای ایجاد تنوع در ظاهرتان می توانید از دستمال سر و دستمال گردن استفاده کنید که هر یک از این اکسسوری ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

آموزش بستن دستمال سر

نحوه بستن دستمال سر با روش های مختلف

دستمال سر در زمان های گذشته از محبوبیت زیادی در بین خانم ها و دختران جوان برخوردار بود و این مدل اکسسوری امسال دوباره وارد دنیای مد شده است. دستمال سر در انواع طرح ها و رنگ های مختلف موجود است و شما می توانید با توجه به طرح و رنگ سایر لباس هایتان دستمال سر با طرح زیبایی را برای خود انتخاب کنید. در مطالب قبلی با نحوه بستن شال و نحوه بستن روسری آشنا شدید در این مطلب قصد داریم تا شما را با روش های بستن دستمال سر آشنا سازیم.

مراحل ساده برای بستن دستمال سر

آموزش بستن دستمال سر

رواج پیدا کردن دستمال سر از فرهنگ ها و ادیان مختلف ناشی می شود و زنان و دختران مسیحی و یهودی و مسلمان در زمان های گذشته از این نوع پوشاک استفاده می کردند و امروزه نیز این اکسسوری زیبا و باکلاس در بین خانم ها مد شده است.
دستمال سر به نام اسکارف و دستمال گردن و … نیز شناخته می شود و این مدل اکسسوری برای خانم هایی که به تیپ های اسپرت علاقه مند هستند می تواند انتخابی مناسب و ایده آل باشد.
از دستمال سر برای پوشش مو استفاده می شود و شما می توانید در مکان های مختلف نظیر باشگاه و سالن های ورزشی و … از این نوع پوشاک استفاده کنید.
توجه داشته باشید که طرح و رنگ دستمال سر روی زیبایی و جذابیت ظاهری شما تاثیرگذار است بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب طرح و رنگ دستمال سر به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری خود توجه کنید علاوه بر رنگ و طرح دستمال سر باید به  مدل بستن این اکسسوری نیز توجه داشته باشید تا جذاب تر از همیشه به نظر برسید. دستمال سر را می توانید با روش های مختلفی ببندید که استفاده از هر یک از این روش ها به میزان مهارت شما بستگی دارد.

نحوه بستن دستمال سر با روش های مختلف

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بستن زیبای دستمال سر

مدل دستمال سر

آموزش بستن دستمال طرح دار

دستمال سر

مدل بستن دستمال روی سر با روشی ساده

آموزش ساده برای بستن دستمال سر

آموزش مرحله به مرحله بستن دستمال روی سر

آموزش ساده برای بستن دستمال سر

مدل دستمال سر طرح دار

شیوه بستن دستمال سر

مراحل بستن دستمال سر با روشی ساده

آموزش ساده برای بستن دستمال سر

آموزش بستن روش جدید دستمال سر

نحوه بستن دستمال گردن

گره دستمال سر با دو رنگ مختلف

مدل دستمال سر

روشی زیبا و جذاب برای بستن دستمال سر

روش های ساده برای بستن دستمال سر

مدل دستمال سر دخترانه

روشی زیبا برای بستن دستمال سر

بستن و گره زدن دستمال سر طرح دار

آموزش بستن دستمال سر

مدل دستمال سر زنانه طرح دار

مدل دستمال سر

نحوه بستن اسکارف

دستمال سر زنانه

روشی ساده برای بستن دستمال روی سر

نحوه بستن دستمال سر

مدلهایی جدید از بستن باندانا

امروزه استفاده از دستمال سر (باندانا) در بین جوانان بسیار مُد شده است و آنها از باندانا برای بستن دور سر، دور گردن، دور مچ دست و یا حتی بند کیف استفاده می کنند، حال استفاده از این اکسسوری ها با وجود سادگی، استایل جذاب و متفاوتی را ایجاد خواهد کرد. باندانا در واقع روسری هایی کوچک و رنگی رنگی می باشند که اخیرا استفاده ا زآنها رواج یافته و طرفداران زیادی پیدا کرده است. باندانا را می توان همچون زیورآلاتی مانند گردنبند، دستبند وحتی پاپند مورد استفاده قرار داد، مثلا می توانید آن را با استفاده از حلقه کوچک دور مچ دست تان محکم کنید و یک استایل شیک تابستانی و متفاوت داشته باشید.

انواع روش بستن دستمال سر

بستن باندانا

بستن باندانا یا دستمال سر بر روی گردن نیز ایده جذابی است که به صورت های مختلف می توان این کار را انجام داد؛ مثلا برای بستن باندانا مدل گردنبند مثلثی، می توان آن را به شکل یک گردنبند دور گردن بست به طوری که دو سر آن در پشت گردن و قسمت مثلثی دستمال در جلوی گردن قرار گیرد. و سپس دو سر آن را به هم گره بزنید. استفاده از این روش در فصل سرد برای پوشاندن گردن مناسب بوده و می تواند جایگزین شالگردن شود. مدل های متنوعی برای بستن باندانا و دستمال سر برای خانوم ها و آقایان وجود دارد، در ادامه می توانید تصاویری از بستن باندانا را ببینید.

مدل بستن دستمال سرجدیدترین روش بستن دستمال سرروش بستن دستمال سر متفاوتنحوه بستن دستمال سر تزیینیروش بستن دستمال سر خاصروش بستن دستمال سر جذابجدیدترین نحوه بستن دستمال سرروش بستن دستمال سر شیکروش بستن دستمال سر زیباروش بستن دستمال سر جدیدروش بستن دستمال سرمدل نحوه بستن دستمال سر

در این مطلب نحوه بستن دستمال سر با ایده های مختلف و شیک را به شما همراهان عزیز و گرامی آموزش دادیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید از بین آن ها روشی مناسب را برای بستن دستمال روی سر انتخاب کنید. همچنین در صورت تمایل برای آشنایی با روش های مختلف بستن روسری و بستن شال نیز می توانید در اینجا کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *