دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل پالتو بارداری شیک و جذاب برای خانم های باردار و با سلیقه

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

مدل پالتو بارداری در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود است و شما می توانید از بین این مدل های متنوع پالتو با تن پوش مناسبی را برای پوشیدن در روزهای سرد زمستان انتخاب کنید.

بارداری یکی از شیرین ترین و در عین حال سخت ترین دوران ها برای هر خانمی است و در این دوران خانم ها روی ظاهر و اندام خود حساس می شوند بنابراین بهتر است در انتخاب لباس های بارداری دقت و حساسیت بیشتری به خرج داده شود. در ادامه این مطلب تصاویری از انواع مدل پالتوی بارداری را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

با شروع فصل سرما بازار خرید پالتوهای زنانه داغ می شود و مدل پالتوی زنانه در انواع طرح های مختلف موجود است و اگر شما در دوران بارداری به سر می برید بهتر است از پالتوهایی که مخصوص به این دوران طراحی شده اند استفاده کنید.

مدل پالتو مشکی مخصوص بارداری

مدل پالتو بارداری با جدیدترین طرح های مد سال

انتخاب پالتویی مناسب برای دوران بارداری بهتر است با دقت بیشتری انجام شود زیرا در این دوران بدن خانم ها حساس می شود و علاوه بر این در دوران بارداری باید از لباس هایی استفاده شود که سلامت جنین و مادر به خطر نیفتد بنابراین بهتر است شما مدل پالتوی بارداری خود را از بین طرح و رنگ های شیک و مناسب و راحت انتخاب کنید.

مدل پالتوی ساده

مدل پالتوی کوتاه و بلند بارداری

برای اینکه در دوران بارداری اندام شما متناسب و زیباتر به نظر برسد بهتر است پالتوی بارداری را از بین طرح هایی انتخاب کنید که بالاتنه آن نسبتا تنگ است و از قسمت شکم به صورت آزاد و باز طراحی شده اند. مدل پالتوهای سه دکمه که فقط قسمت بالاتنه آن ها بسته است و از قسمت شکم به صورت باز دوخته شده اند برای خانم های باردار انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.
علاوه بر طرح پالتوی مخصوص بارداری باید به جنس آن نیز توجه داشته باشید. پالتوهای پشمی و پالتوهایی که کرک پس می دهند برای خانم های باردار انتخابی مناسب و ایده آل نیستند و بهتر است شما پالتوهایی را برای پوشیدن در دوران بارداری انتخاب کنید که در دوخت آن ها از پارچه ها با جنس های لطیف و در عین حال گرم استفاده شده است.
توجه به اندازه قد پالتو نیز از اهمیت زیادی برخودار است و اگر شما تمایل دارید قسمت پایین تنه تان نیز گرم شود بهتر است از مدل پالتو بلند در مکان های مختلف استفاده کنید. مدل پالتوهای کوتاه برای خانم های باردار انتخابی مناسب هستند و اگر شما تمایل دارید از این مدل پالتوها استفاده کنید بهتر است آن ها را با شلوارهای گرم زمستانی بپوشید تا قسمت پایین تنه تان در برابر سرما مقاوم تر شود.

مدل پالتوی مشکی

  •  آرون گروپس

مدل پالتو مشکی زنانه

مدل پالتوی شیک بارداری

مدل پالتوی زیبا و شیک بارداری

مدل پالتوی کوتاه مخصوص بارداری

مدل پالتوی بارداری

مدل پالتو بارداری کوتاه

مدل پالتوی  حاملگی کوتاه

مدل پالتوی کوتاه مخصوص بارداری

مدل پالتو رنگ روشن و کوتاه مخصوص بارداری

مدل پالتوی قرمز و بلند

مدل پالتوی قرمز مخصوص دوران حاملگی

مدل پالتوی کوتاه

مدل پالتوی شیک مخصوص بارداری

مدل پالتوی مخصوص بارداری

مدل پالتوی زنانه

مدل پالتوی مشکی

مدل پالتوی زنانه شیک

مدل پالتوی ساده و شیک

مدل پالتوی ساده بارداری

مدل پالتو زنانه

مدل پالتوی زنانه مشکی

مدل پالتوی شیک زنانه

مدل پالتوی بلند بارداری

مدل پالتوی شیک و زیبا

مدل پالتوی کلاه دار مخصوص بارداری

پالتوی زنانه

مدل پالتوی کوتاه و شیک زنانه

پالتوی مشکی

مدل پالتوی شیک و مشکی زنانه

مدل پالتو بلند زنانه

مدل پالتوی بلند زنانه

مدل پالتوی کوتاه زنانه

مدل پالتوی بارداری کوتاه

مدل پالتو

مدل پالتوی بلند مخصوص بارداری

پالتوی زنانه

مدل پالتوی شیک و کوتاه

مدل پالتو بارداری قرمز

مدل پالتو قرمز و بلند

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل پالتو بارداری با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده کردید که امیدواریم با ایده گرفتن از این مدل ها بتوانید پالتوی زیبا و شیکی را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *