دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تست مقاومت آیفون های Xs و  Xs Max از کیفیت بالای نمایشگر آن ها خبر داد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۹ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

به تازگی اخباری مبنی بر مقاومت بالای دستاوردهای جدید اپل در فضای مجازی منتشر شده که نشان از مقاومت بالای پنل شیشه ای آیفون Xs و آیفون Xs Max دارد. 

البته قبلاً اپل نیز چنین ادعایی را درباره گوشی های تولیدی جدید خود کرده بود. در اولین تست سقوط روی آیفون Xs تشخیص داده شد که سقوط این گجت از ارتفاع سه متری بر روی سطح نیمه سخت مشکلی ایجاد نمی کند.
تست مقاومت آیفون های Xs و  Xs Max
در این آزمایش، آیفون ها در فواصل مختلف مورد آزمایش و تست سقوط قرار گرفتند. ضمن اینکه برای سقوط هر بار جهت های مختلفی از جمله بدنه پشتی، لبه پایینی و صفحه نمایش در نظر گرفته شد.

این سقوط از فاصله یک تا ۲ متری مشکلی برای گوشی ایجاد نمی کند. ضمن اینکه در سقوط از ارتفاع ۳ متری نیز موفق و سربلند شده است. بالاخره نسبت به ارتفاع طبقه دوم واکنش نشان داده و دیگر غیر قابل استفاده می شود. این ارتفاع برابر با ۶ متر است. تست مقاومت آیفون های Xs و  Xs Max

در چنین ارتفاعی است که گوشی اپل نابود می گردد. این تست نشان می دهد که اپل در آیفون های جدیدش شیشه های گلوریا گلس ۶ را به کار برده و این شیشه ها نسبت به نمونه قبلی یعنی گلوریا گلس ۵ در حد دو برابر مقاوم است. این مسئله سامسونگ را وادار کرده که برای تولید پرچمدار بعدی خود به سراغ  شیشه های قوی تر برود.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *