دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

عرضه احتمالی Watch W7 در کنار گوشی ال جی ۴۰ تین کیو

  • مرضیه نوروزیان
  • ۸ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

شایعات اخیر نشان می دهد که ال جی قصد دارد هفته آینده در کنار وی ۴۰ تین کیو از ساعت هوشمند Watch W7 رونمایی کند. در ادامه سایر جزئیات را در این باره به شما ارائه می کنیم.

قرار است در رویداد مهم سوم اکتبر ال جی، به غیر از اسمارت فون ال جی وی ۴۰ تین کیو، ساعت هوشمندی با نام  Watch W7 ارائه شود. قبلاً نیز اطلاعات زیادی درباره این گوشی ارائه شده بود. 

این اطلاعات در اردیبهشت ماه امسال درز پیدا کرد و اکنون با گذشت ۶ ماه از آن خبر، رونمایی از این محصول نزدیک شده و هفته آینده معرفی خواهد شد. این ساعت هوشمند دارای مشخصات خاصی در وضعیت نمایش خود می باشد. نمایشگر این ساعت هوشمند، ۱.۲ اینچی با وضوح تصویر ۳۶۰*۳۶۰ پیکسل می باشد. ضمن اینکه احتمال دارد در این طراحی به جای نمایشگر LCD، از نمایشگر P-OLED استفاده شود. شایعات نشان می دهد که این گوشی قرار است از همان پلتفرم اسنپدراگون ور ۲۱۰۰ استفاده کند. ضمن اینکه کوالکام در ماه های قبل از اسنپدراگون ور ۳۱۰۰ و ور ۲۵۰۰ رونمایی کرده است.

بنابراین احتمال دارد یکی از این پردازشگرها در این ساعت به کار رفته باشد. شایعات نشان می دهد که این ساعت دارای GPS و NFC نخواهد بود. بهره وری آن از ردیاب ضربان قلب نیز حدسی است و هنوز مشخص نشده است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *