دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

طراحی داخلی دکوراسیون بانک با ایده ها و خلاقیت های متفاوت

  • فاطمه میرزایی
  • ۱ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

این مطلب از مجله آرگا را به دکوراسیون بانک اختصاص داده ایم. زیرا یکی از شیوه های جذب مشتری برای بانک ها، طراحی شیک و مدرن دکوراسیون داخلی بانک ها می باشد که در ادامه تصاویر جدید و متنوعی از آن را در اختیار شما قرار داده ایم.

همانگونه که طراحی داخلی ساختمان های مسکونی اهمیت دارند، دکوراسیون بانک ها نیز می تواند به همان اندازه مهم باشد، در واقع طراحی داخلی بانک با شیوه های مدرن و شیک، ایده جذابی است که ضمن جذب مشتری باعث می شود بانک زیبا و خاص به نظر رسد. در ادامه با برخی از این مدل های طراحی آشنا می شوید.

دکوراسیون بانک با ایده ها و خلاقیت های متفاوت

امروزه طراحی دکور داخلی بانک ها اهمیت ویژه ای پیدا کرده است، به طوری که در طول زمان و با مدرنیته شدن دنیای امروز، بانک ها به منظور حفظ امنیت و راحتی مشتریان خود طراحی داخلی را به عنوان یک اصل قرار داده و سعی دارند از  بهترین و مناسب ترین شیوه ها برای این منظور استفاده نمایند. در این بخش انواعی از مدل طراحی داخلی شعب بانک های مختلف را مشاهده خواهید کرد.

دکوراسیون امروزی بانکدکور داخلی بانک مدرن

دکوراسیون جذاب و خاص بانکدیزاین داخلی بانک

دکوراسیون و چیدمان بانکچیدمان بانک با شیوه های امروزی

چیدمان دیدنی بانکدکور پست بانک

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

چیدمان خاص بانکدکور شیک و جدید بانک

چیدمان جذاب بانک

نورپردازی از جمله موضوعات مهم است که در هنگام طراحی دکور بانک ها و ساختمان های اداری باید مورد توجه قرار گیرد، نور ها علاوه بر اینکه باعث روشن تر شدن محیط می شوند، در زیبایی و شیک به نظر رسیدن دکوراسیون اداری نیز تاثیر زیادی دارند. همچنین می توانید از پنجره های بزرگ و لامپ های مصنوعی برای روشنایی بیشتر ساختمان های بزرگ استفاده نمایید؛ سقف های کاذب نیز پیشنهاد جذابی است که امروزه در دکوراتیو داخلی بانک ها کاربرد فراوان دارد.

دکوراسیون مدرن بانکطراحی متفاوت بانک های امروزی

چیدمان جالب بانکچیدمان مدرن بانک

چیدمان جدید بانکطراحی جدید بانک و ساختمان اداری

چیدمان بانکدکور ادارات و بانک

دکوراسیون بانکدکور شیک و جدید بانک

دکوراسیون شیک و جدید بانکدیزاین داخلی و مدرن بانک دکوراسیون دیدنی بانکطراحی داخلی بانک با شیوه های جدید

دکوراسیون متفاوت بانکچیدمان بانک با شیوه های مدرن

دکوراسیون خاص بانکطراحی جدید در دکور داخلی بانک

دکوراسیون جالب بانکطراحی داخلی بانک

دکوراسیون جدید بانکچیدمان بانک های امروزی

دکوراسیون داخلی بانکمعماری و دیزاین بانک

دکوراسیون بانک

تصاویری جدید از طراحی داخلی بانک ها

در طراحی و دیزاین دکور داخلی بانک ها، علاوه بر طراحی باجه های معمول، بخش های دیگری نیز همچون مکانی برای استفاده مشتریان از اینترنت، فضای آشپزخانه، بخش سرویس های بهداشتی، اتاق کنفرانس و نیز اتاق مدیریت در نظر گرفته می شود. همچنین در طراحی داخلی بانک به جز اینکه تمامی بخش ها به وسیله دوربین های مدار بسته تعبیه شده در سرتاسر بانک، کنترل می شوند، پنجره های موجود در اتاق مدیریت نیز به منظور دید کامل مدیر بانک برای اشراف به بخش های ارزی و ریالی ضروری می باشد. همچنین قسمتی از بانگ نیز برای قرارگیری دستگاه های ATM در نظر گرفته شده تا دسترسی به آن از بیرون بانک امکان پذیر باشد.

دکوراسیون بانک مدرن

استفاده از پارتیشن های شفاف همچون انواع شیشه ای آن به منظور جدا کردن بخش های مختلف بانک ها در طراحی دکور این مکان ها بسیار رایج می باشد، استفاده از این پارتیشن ها موجب می شود که علاوه بر ایجاد زیبایی و سادگی، مانعی در برابر نور نبوده و نیز امکان دید کامل به دیگر بخش ها وجود داشته باشد، البته طراحی داخلی بانک ها یا هر نوع موسسه مالی ضمن زیبا و لوکس بودن باید بتواند امنیت افراد داخل بانک را نیز تامین نماید، در اینجا می توانید تصاویر متنوع تری از دکور بانک های لوکس و مدرن را ببینید.

انواع دکوراتیو بانک دکوراسیونی شیک از بانک تصاویر دکور بانک دکور بانک زیبا جدیدترین دکور بانک طراحی دکوراسیون بانک دکور لاکچری بانک دکور لوکس بانک دکور شیک بانک دکور بانک مدرن دکور بانک طراحی مدرن بانک دکوراسیون بانک لوکس

در این بخش با چند مدل طراحی شیک و زیبای دکور برای بانک آشنا شدید که امیدواریم مورد پسند شما واقع شده باشد. در صورت تمایل با مراجعه به بخش دکوراسیون اداری می توانید از انواع مدل های متنوع و شیک برای رونق کسب و کار آشنا شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *