دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نتیجه تست مقاومت باتری آیفون Xs Max و Xs

  • مرضیه نوروزیان
  • ۷ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

اپل در خبرهای اخیر ادعا کرده که باتری آیفون های جدید از نظر میزان شارژدهی بهبود پیدا کرده اما واقعیت چیز دیگری را نشان می دهد. در ادامه سایر جزئیات را در اختیار شما قرار می دهیم.

شواهد نشان می دهد که باتری آیفون های Xs Max و Xs نسبت به نمونه های قبلی گوشی های اندروید دارای ضعف می باشند. Tom’s Guide اخیراً مقایسه ای از نظر وضعیت شارژدهی در این دو موبایل و ۷ گوشی دیگر در شبکه ۴G مشترک و با روشنایی ۱۵۰ نیتی نمایشگر انجام داده است. 
یکسان سازی شرایط در این آزمایش اهمیت زیادی داشته و به همین خاطر  یک تقویت کننده سیگنال به کار رفته تا آنتی دهی تمام موبایل ها در وضعیت ایده آل قرار بگیرد. ضمن اینکه روشنایی اتومات و True Toneنیز غیر فعال گردد.

پرچمدارهای منتخب برای این آزمایش هواوی پی ۲۰ پرو، اچ تی سی U12 پلاس، الجی جی ۷ تینکیو، گلکسی نوت ۹، پیکسل ۴ اکس ال و وان پلاس ۶ را انتخاب کردند.تست مقاومت باتری آیفون Xs Max و Xs

نتایج این بررسی نشان داد که شارژدهی باتری این آیفون های قابل قیاس با پرچمدارهای قبلی نیستند. البته این مسئله طبیعی است. چون این گوشی های اپل در حد گوشی های میان رده کیفیت دارند.

شارژ باتری آیفون Xs Max بعد از ۱۰ ساعت و ۳۸ دقیقه به پایان رسید که این میزان از میانگین ۹:۴۸ بیشتر بود. میزان شارژدهی آیفون Xsنیز از ۹:۴۱ فراتر نرفت. این موضوع عجیب نیست. چون این باتری ظرفیت کمتری دارد.

قابل ذکر است که در این رقابت، دو گوشی اچ تی سیU12 پلاس و الجی جی تینکیو از گوشی های آیفون شکست خوردند. برنده های این تست به ترتیب هواوی پی ۲۰ پرو(۱۴:۱۳ ساعت)، پیکسل ۲ ایکس ال(۱۲:۰۹)، گلکسی نوت ۹(۱۱:۲۶) و وان پلاس ۶(۱۱:۲۲) بودند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *