دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی اولین گوشی احتمالی سامسونگ با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر

  • مرضیه نوروزیان
  • ۶ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

شایعاتی مبنی بر عرضه گوشی گلکسی P30 با حسگر اثر انگشت یکپارچه زیر نمایشگر درز پیدا کرده است. برای اطلاع از سایر جزئیات ما را تا پایان مطلب دنبال بفرمایید.

اگر چنین خبری درست باشد این اتفاق برای اولین بار در تاریخ سامسونگ رقم خواهد خورد. البته اخبار انتشار یافته حاکی از آن است که سامسونگ می خواهد قبل از عرضه گلکسی P30، چند گوشی دیگر را نیز با این فناوری وارد بازار کند.

کره ای ها قصد دارند سری جدیدی از گلکسی پی را روانه بازار کنند و شایعات این محصولات را +Galaxy P30 و Galaxy P30 معرفی می کند. قرار است این دو محصول با حسگر یکپارچه اثر انگشت در زیر نمایشگر عرضه شوند. مدل احتمالی گلکسی پی سی SM-G6200 خواهد بود.

گلکسی پی ۳۰ پلاس و گلکسی پی سی ابتدا در بازار چین ارائه می شوند. سامسونگ در این راستا قصد رقابت با محصولات هواوی را دارد. سامسونگ قصد دارد گلکسی اس ۱۰ را به یک سنسور اثر انگشت رده بالای اولتراسونیک ساخت کوالکام  مجهز سازد.

البته سامسونگ در گلکسی پی ۳۰ قصد استفاده از سنسور اثر انگشت اپتیکال در زیر نمایشگر LCD دارد. دوربین های سه گانه سامسونگ نیز نمونه ای از اقدامات خاص این شرکت است که در گوشی گلکسی A7 2018 تعبیه شده است.

کره ای ها اعلام کرده اند که می خواهند بسیاری از فناوری ها را در گوشی های میان رده به کار برند تا این ویژگی ها را در گوشی های پرچمدار خود تکمیل کنند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *