دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو مجلسی دخترانه بلند با طرح های بسیار زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتو مجلسی دخترانه بلند با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل مانتوی مجلسی دخترانه بلند از انواع مدل مانتوهای پرطرفدار در بین دختران جوان است و اگر شما تمایل دارید تیپ و ظاهری رسمی و مناسب در مهمانی ها و مجالس داشته باشید بهتر است این مدل مانتوها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل مانتوی مجلسی مانتویی پرکاربرد برای خانم ها و دختران محسوب می شود و بهتر است هر خانمی چند مدل مانتوی متفاوت داشته باشد تا بتواند برای مهمانی ها و مجالس مختلف تیپ و ظاهری متفاوت داشته باشد.

مدل مانتو شیک دخترانه

مدل مانتو مجلسی دخترانه بلند

مدل مانتوی مجلسی دخترانه در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود است و شما می توانید از بین این مدل های متنوع مانتویی با تن پوش شیک و مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید. در ادامه توجه شما را به چند مدل مانتوی شیک دخترانه بلند جلب می کنیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

مدل مانتوی دخترانه مجلسی

مدل مانتوهای بلند مجلسی دخترانه

مدل مانتوی مجلسی اگر بدرستی انتخاب شود شما شیک پوش و خوش اندام تر از همیشه به نظر می رسید. مانتوهای مجلسی در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود هستند و بهتر است طرح و رنگ این مدل ها با ویژگی های ظاهری شما مطابقت و همخوانی داشته باشند.
مدل مانتوهای بلند مجلسی امروزه در بین دختران جوان از محبوبیت زیادی برخوردار شده اند و اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی متفاوت داشته باشید می توانید این مدل مانتوها را با ساپورت های مجلسی و کفش پاشنه بلند و یا شلوار مجلسی زیبایی بپوشید.

مدل مانتو مجلسی دخترانه بلند

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل مانتو مجلسی طرح دار

مدل مانتوی دخترانه مجلسی

مانتو مجلسی دخترانه

مدل مانتو مشکی دخترانه

مانتو مجلسی مشکی دخترانه

مدل مانتوی مجلسی دخترانه

مدل مانتوی دخترانه بلند جدید و شیک

مدل مانتو طرح دار مجلسی

مدل مانتو دخترانه طرح دار

مدل مانتو سفید و مشکی مجلسی

مدل مانتو سفید و مشکی دخترانه

مدل مانتو دخترانه

مدل مانتو بلند دخترانه

مدل مانتو طرح دار مجلسی

مانتو مشکی طرح دار دخترانه

مدل مانتوی بلند دخترانه

مدل مانتوی دخترانه

مدل مانتو طرح دار مجلسی

مدل مانتو سفید مجلسی دخترانه

انتخاب رنگ مانتوی مجلسی دخترانه یکی دیگر از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. مدل مانتوهای رنگ روشن و رنگ تیره برای دختران جوان با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی ایده آل هستند و دختر خانم های چاق بهتر است مدل مانتوهای رنگ تیره نظیر مانتو مجلسی مشکی و قهوه ای و … را برای پوشیدن در مهمانی و مجالس انتخاب نمایند.
توجه به طرح کار شده روی مانتو یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. در برخی از مدل های مانتو مجلسی در قسمت بالاتنه مانتو از طرح های زیبا و خاصی برای تزیین مانتو استفاده شده است و در برخی مدل های دیگر علاوه بر قسمت بالاتنه در قسمت پایین تنه مانتو نیز تزیینات شیکی وجود دارد که این مدل مانتوها جذابیت و زیبایی خاصی دارند.
اگر شما تمایل دارید از مدل مانتوهای مجلسی با تزیینات کم استفاده کنید بهتر است مدل مانتوهایی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که در قسمت سرآستین و یقه مانتو دارای تزیین هستند.

مدل مانتو آبی و مشکی دخترانه

مدل مانتو بلند مجلسی

مدل مانتو مجلسی دخترانه بلند و طرح دار

مانتو دخترانه مجلسی

مدل مانتو دخترانه مجلسی

مدل مانتوی شیک و مجلسی دخترانه

مدل مانتو طرح دار دخترانه

مانتوی دخترانه مجلسی طرح دار

مدل مانتوی زیبا و شیک دخترانه

مدل مانتو دخترانه بلند مجلسی

مدل مانتو مشکی و بلند دخترانه

مدل مانتو دخترانه مجلسی بلند

مدل مانتوی شیک دخترانه

مدل مانتوی زیبا و شیک دخترانه

مدل مانتو شیک و زیبا دخترانه

مدل مانتوی طرح دار و مجلسی

مدل مانتوی بلند دخترانه

مدل مانتو رنگ روشن مجلسی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل مانتوی مجلسی دخترانه بلند آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *