دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی مریم خدارحمی و عکس های متفاوت و جدیدش

  • فاطمه میرزایی
  • ۷ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

مریم خدارحمی از بازیگران زن ایرانی است که تاکنون در سریال های زیادی ایفای نقش کرده است. در این مطلب با بیوگرافی مریم خدارحمی بیشتر آشنا می شوید.

مریم خدارحمی بازیگر جوان و آینده دار تلویزیون ایران است. این بازیگر اصفهانی فارغ التحصیل رشته فیلم سازی و نیز از شاگردان استاد حمید سمندریان می باشد. در ادامه بیوگرافی مریم خدارحمی و عکس های وی را مرور خواهیم کرد.

بیوگرافی مریم خدارحمی و تصاویر شخصی اش

مریم خدارحمی متولد ۱۳۶۲ در اصفهان می باشد. این بازیگر ایرانی کار خود را با تولیدات صدا و سیمای اصفهان شروع کرد؛ اگرچه با سریال یک وجب خاک از شبکه ۳ معرفی شد، اما قبل از آن در مجموعه هایی نظیر گل های شمعدانی، نقش جهان و … ایفای نقش کرده بود. وی تاکنون در سریال های زیادی همچون بچه مهندس، دوردست، سه پنج دو، آرزوهای شیرین، پاتوق، خانه شش در و … بازی کرده است. او همچنین در سال ۱۳۹۵ فیلم کوتاه کوچ را کارگردانی کرده است. بعد از آشنایی مختصر با بیوگرافی مریم خدارحمی می توانید عکس های جدید و متنوع این بازیگر را مشاهده نمایید.

زندگینامه جالب مریم خدارحمیتصویر زیبای مریم خدارحمی

زندگینامه مریم خدارحمی+عکس

خانواده هنرمند

جالب است بدانید که وی دختر زهره برومند بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان می باشد و در سریال ها و فیلم های زیادی همچون بیقراری، آشپزباشی، راز پنهان، غلامرضا تختی، به وقت رویا، چهارچرخ ایفای نقش کرده است.

جدیدترین بیوگرافی مریم خدارحمی

  •  آرون گروپس

شهادت عمویش

عموی وی از اسرای دوران جنگ تحمیلی بود که بعد از آزادی اش به دلیل مشکلات جسمی و جراحات سنگینی که به دلیل شکنجه های سالهای اسارت متحمل شده بود، در سن ۳۶ سالگی به شهادت رسید.

زندگینامه مریم خدارحمیمریم خدارحمی در نمایی متفاوت

بیوگرافی و زندگینامه مریم خدارحمیتصویر اینستاگرامی مریم خدارحمی

بیوگرافی مریم خدارحمی+عکسمریم خدارحمی و گلاره عباسی

بیوگرافی جامع مریم خدارحمیعکس جالب مریم خدارحمی

بیوگرافی در مورد مریم خدارحمیزندگینامه مریم خدارحمی به همراه عکس

بیوگرافی درباره مریم خدارحمیعکس مریم خدارحمی بازیگر تلویزیون

بیوگرافی کامل مریم خدارحمیعکس شخصی مریم خدارحمی

بیوگرافی از مریم خدارحمیمریم خدارحمی در کنار دریا

بیوگرافی و عکس مریم خدارحمیسلفی مریم خدارحمی در ماشینش

بیوگرافی کمتر دیده شده مریم خدارحمیعکسی از ژست مریم خدارحمی

بیوگرافی جالب مریم خدارحمیعکس زیبا و متفاوت مریم خدارحمی

بیوگرافی جذاب مریم خدارحمیمریم خدارحمی و سحر قریشی

بیوگرافی مریم خدارحمیعکس مریم خدارحمی

بیوگرافی دیدنی مریم خدارحمیمریم خدارحمی و نفیسه روشن در پشت صحنه بچه مهندس

بیوگرافی جدید مریم خدارحمیعکس زیبای مریم خدارحمی

بیوگرافی متفاوت مریم خدارحمی

فیلم شناسی

سریال های تلویزیونی : دخترم نرگس (۱۳۹۹)، ستایش ۳ (۱۳۹۸)، خاک گرم (۱۳۹۷)، بچه مهندس (۱۳۹۶)، روزهای بی قراری (۱۳۹۵)، روزهای بهتر(۱۳۹۵)، دوردست ها (۱۳۹۴)، گذر از رنج ها (۱۳۹۲)، پرانتز باز (۱۳۹۱)، چمدان (۱۳۹۱)، سه پنج دو (۱۳۹۰)، ارمغان تاریکی (۱۳۸۹)، رهایی (۱۳۸۸)، دفترخانه شماره ۱۳ (۱۳۸۸)، پاتوق (۱۳۸۶)، آرزوهای شیرین (۱۳۸۶)، یک وجب خاک (۱۳۸۶)، سایه ای در تاریکی (۱۳۸۴)، خانه شش در (۱۳۸۳)، پای پیاده (۱۳۸۲)، نقش جهان (۱۳۸۱)، گل های شمعدانی (۱۳۸۰)

بیوگرافی مریم خدارحمی

فیلم های تلویزیونی : شکلات تلخ (۱۳۹۶)، جاده لغزنده است (۱۳۹۶)، پشت چراغ قرمز (۱۳۸۸)، ثروت خفته (۱۳۸۷)، شانتاژ (به کارگردانی امیر مؤمنی اصل)

فیلم سینمایی : چشمهایت (۱۳۹۷)، دنیای پر امید (۱۳۹۱)، مردی که گیلاس هایش را خورد (پیمان حقانی)

بیوگرافی مریم خدارحمی

علاقمند به تدوین

وی در این زمینه گفته است؛ تحصیلات دانشگاهی اش در رشته تدوین بوده است و به دلیل حضور در فعالیت بازیگری تاکنون موفق نشده، در این رشته فعالیتی داشته باشد اما به دلیل علاقه اش به تدوین، قطعا در آینده حضور در این حوزه را تجربه خواهد کرد، وی می گوید؛ تدوین نیازمند فاصله گرفتن از جمع و تمرکز بر راش های تصویر برداری می باشد.

او همچنین سابقه کارگردانی را نیز دارد و در سال ۱۳۹۵، زمانی که ۳۳ سال داشت، کارگردانی و نویسندگی فیلم تلویزیونی کوچ را برعهده گرفت، مریم مومن بازیگر شناخته شده  سریال بانوی عمارت برای نخستین بار در این فیلم مقابل دوربین قرار گرفت.

زندگی نوشته جالب مریم خدارحمی

بازیکن فوتبال

وی علاقه شدیدی به فوتبال دارد و تا چند سال اخیر هم فوتبال بازی می کرد اما در سال ۱۳۹۵ در تمرین فوتبال دچار آسیب دیدگی از ناحیه پا شد که مجبور شد آن را گچ بگیرد و به دلیل حضور در سریال روز های بی قراری و لنگ لنگان رفتن در نهایت با صلاحدید پزشکان، ورزش و بازی فوتبال را برای همیشه کنار گذاشت.

جدیدترین عکسهای مریم خدارحمی

در ادامه زندگینامه خواندنی مریم خدارحمی بازیگر محبوب و بی حاشیه سینما و تلویزیون کشورمان در اینجا می توانید، مجموعه متنوعی از تصاویر جدید وی را در اینجا ببینید.

تصاویر مریم خدارحمی سرگذشت مریم خدارحمی شرح حال مریم خدارحمی گالری عکسهای مریم خدارحمی زندگی نوشته و عکسهای مریم خدارحمی زندگی نوشته از مریم خدارحمی بیوگرافی مریم خدارحمی +تصاویر زندگی نوشته متفاوت مریم خدارحمی زندگی نوشته درباره مریم خدارحمی تصاویر و بیوگرافی مریم خدارحمی زندگی نوشته خواندنی مریم خدارحمی زندگی نوشته جذاب مریم خدارحمی زندگی نوشته جدید مریم خدارحمی

از اینکه تا پایان این مطلب ما را همراهی کردید از شما سپاسگزاریم و امیدواریم مطلب مورد نظر مورد علاقه شما قرار گرفته باشد. در صورت تمایل می توانید با مراجعه به قسمت عکس بازیگران، با بیوگرافی سایر بازیگران داخلی و خارجی آشنا شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *