دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عرضه گلکسی اس ۱۰ در سه مدل متفاوت

  • مرضیه نوروزیان
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

درباره پرچمدار بعدی سامسونگ، شایعات زیادی وجود داشته است. این بار نیز اطلاعاتی مبنی بر عرضه گلکسی اس ۱۰ در سه مدل ارائه شده است. 

سامسونگ بیشتر از سایر برندها درگیر شایعات و اخبار می باشد. البته پیش از این نیز اغلب شایعات درباره عرضه احتمالی این پرچمدار در سه مدل مختلف اخباری منتشر کرده بودند. 

اخبار کنونی نشان می دهد که شرکت سامسونگ در حال بررسی و آزمایش نرم افزاری پرچمدار بعدی خود می باشد. این آزمایش سبب شده که دو شماره مدل از این گوشی به بیرون منتشر شود. شماره مدل های منتشر شده برای مدل های گلکسی اس ۱۰،  SM-G975F و SM-G970F بوده است. احتمال می رود شماره مدل سوم گلکسی اس ۱۰ نیز SM-G973F باشد.

سامسونگ در هر سه نسخه از رام XXU0ARI8 استفاده کرده و این رام بر اساس آخرین نسخه رسمی اندروید یعنی پای بسط و گسترش یافته است. یکی از این سه مدل گلکسی اس ۱۰ از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی می کند. مدل تجهیز شده به ۵G ابتدا در کره جنوبی و امریکا عرضه می شود و دسترسی به آن در کشورهای دیگر ممکن نیست.

شایعات نشان می دهد که نسبت صفحه نمایش در مقایسه با نسل قبل اندکی افزایش یافته و بزرگ ترین پرچمدار از صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی بهره مند خواهد بود. طبق گزارشات، مدل SM-G973F و SM-G970F دارای صفحه نمایش ۵.۸ اینچی به همراه دوربین دوگانه در عقب و یک دوربین سلفی به بازار عرضه می شوند.  مدل SM-G975F نیز با دوربین سه گانه اصلی و دوربین دوگانه سلفی عرضه می گردد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *