دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رونمایی از رندرهای میتسوبیشی گالانت ۲۰۲۰

  • مرضیه نوروزیان
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

اخیراً رندهای جذابی از طرح احتمالی سدان میتسوبیشی گالانت ۲۰۲۰ منتشر شده است. در ادامه سایر اطلاعات در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهیم. 

میتسوبیشی درحال حاضر مانند سایر رقبا توجه خود را از خودروهای سواری متداول بر روی محصولات شاسی بلند و کراس اور معطوف کرده است. تنها سواری خودروساز ژاپن، هاچ بک میتسوبیشی میراژ می باشد. 

میتسوبیشی بیشتر در کراس اورهای اوتلندر، اکلیپس کراس و ASX خلاصه می گردد. سدان گالانت یکی از گزینه های عالی میتسوبیشی برای تولید می باشد. وب سایت بیهانس و طراح جوانی به نام ایناچ گابریل گونزالس، از طراحی احتمالی سدان میتسوبیشی گالانت ۲۰۲۰ رندرهای جذابی منتشر کردند. آخرین تغییرات در زبان طراحی شرکت سازنده در سدان چهاردر گالانت به روز رسانی می شود.

رندرهای میتسوبیشی گالانت 2020

گالانت از مهم ترین محصولات این شرکت در سال های ۱۹۶۹ تا ۲۰۱۲ است که این خودرو در کلاس کوپه، سدان، واگن و هاچ بک تولید می گردد. این خودرو در سال ۲۰۰۲ با قیمت ۱۰۰۰۰۰ فروخته شد.

رندرهای میتسوبیشی گالانت 2020

میتسوبیشی گالانت ۲۰۲۰ شبیه بسیاری از سدان های خانوادگی سایز متوسط در این کلاس است و احتمالاً با رندرهای گونزالس در آینده تفاوت چندانی ندارد. در حال حاضر فروش کراس اور داغ است و مشتریان از آن استفاده می کنند.

رندرهای میتسوبیشی گالانت 2020

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

شاید گالانت نتواند به خط تولید برسد. خودروسازان به ساخت کراس اور به دلیل فضا، قابلیت و محبوبیت بیشتر برای مشتریان تمایل دارند. البته با تغییر بازار این شرایط نیز عوض خواهد شد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *