دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

شباهت عجیب نعیمه نظام دوست بازیگر تلویزیون و خواهرش

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

نعیمه نظام دوست در سال ۵۳ در تهران متولد شد او از سال ۷۲ کار حرفه ای خود را در تلویزیون با ساعت خوش آغاز کرد او در حال حاضر مجرد است و تا کنون ازدواجی نداشته است و همچنین در برخی کارها با مهران مدیری نیز همکاری داشته است.

نعیمه نظام دوست در خانواده نسبتا پر جمعیت متولد شده است و دارای چهار خواهر است او با انتشار تصویری از خود و خواهرش توجه بسیاری از مخاطبان را در شبکه های اجتماعی جلب کرده است شباهت عجیب این دو خواهر موجب جلب توجه مخاطبان شده است.

او با انتشار این تصویر تبریک ویژه ای برای تولد خواهرش داشت:

مهربان ترین خواهر دنیا نادیا جانم تولدت مبارک بهترینم . دوستت دارم بیشتر از معنای واقعی کلمه دوست داشتن! دوستت دارم چون تو ارزش دوست داشتن را داری! دوستت دارم چون تو نیز مرا دوست می‌داری! دوستت دارم همچو طلوع خورشید در سحر گاه عشق! دوستت دارم همچو تکه ابرهای سفیدی که در اوج آسمان آبی در حال عبورند! دوستت دارم چون تو رو میخواهم و تو نیز مرا میخواهی! دوستت دارم از تمام وجودم ، با احساس پر از محبت و عشق! دوستت دارم بیشتر از آنچه تصور می‌کنی . . . مینویسم، مینویسم برای تو که بهترین خواهر دنیایی خواهری که مهربونی هات بی حد و اندازه هست. خواهری که خیلی دوستت دارم و تا ته دنیا به عنوان یه خواهر یه دوست عاشقت میمونم و قول میدم همیشه مراقبت باشم. خواهر مهربونم بدون تا دنیا دنیاست کنار و همراهت هستم. تولدت مبارک خواهر کوچک من که برای من همیشه همون خواهر کوچولو هستی که همیشه مواظبت بودم تو مدرسه تو زندگی، کنارت بودم، خوشحالم که الان یه مدیر موفق و قدرتمندی.

شباهت نعیمه نظام دوست و خواهرش

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *