دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

آیفون های ۲۰۱۸ نتوانستند نظر طرفداران را جلب کنند!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

بعد از رونمایی از آیفون های ۲۰۱۸ در مراسم استیو جابز، طبق گزارش یک شرکت ناظر بر رسانه های اجتماعی اعلام شد که این آیفون ها نسبت به نمونه های قبل آیفون کمتر مورد موجه قرار گرفته اند. 

این مطلب قطعاً پیام ناگواری برای اپل است. آخرین باری که میزان این علاقه مندی در بین کاربران آیفون پایین آمد، اپل با فروش سال به سال به پایین ترین میزان خود در ۱۳ سال قبل رسید. آیفون های 2018 در جلب نظر ضعیف عمل کردند!

داده های ارائه شده توسط شرکت LikeFolio نشان می دهد که منشن های هدایت کننده به خرید بعد از کنفرانس های خبری اپل از مهم ترین شاخص ها برای پیش بینی وضعیت سهام این شرکت در بازه زمانی ۹ ماهه بعد از رونمایی بوده است.

سهام این شرکت در بازه زمانی ۹ ماهه بعد از معرفی آیفون های ۲۰۱۷ وارد منحنی صعودی شد. ضمن اینکه در بازه زمانی۹ ماهه رونمایی ۲۰۱۵، سهام اپل با افت ۹.۵ درصدی در بورس روبرو شد.

آیفون های 2018 در جلب نظر ضعیف عمل کردند!

سوان اعلام کرده که اپل واچ سری به خاطر برخورداری از پایش قلب (این گوشی به دلیل این ویژگی مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفت) مورد توجه و محبوبیت قرار گرفت این نسخه از ساعت هوشمند اپل می تواند تهدیدی جدی علیه محصولات فیت بیت باشد و نشانه آشکار آن نیز افت ۷ درصدی ارزش سهام فیت بیت بلافاصله بعد از رونمایی از اپل واچ سری ۴ بود.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *