دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی قیمت و مشخصات فنی سوبارو BRZ مدل ۲۰۱۹

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

سوبارو در حالی از مدل ۲۰۱۹ خودروی کوپه BRZ در ژاپن رونمایی کرد که دارای بهینه سازی های زیادی در مقایسه با مدل سال گذشته است . در ادامه مشخصات فنی و قیمت این خودرو را به شما علاقه مندان معرفی می کنیم.

سوبارو در ژاپن از مدل ارتقا یافته BRZ رونمایی کرد. این خودرو پس از ۷ سال به عملکرد موفقی در بازار رسیده است. سوبارو قصد دارد بهینه سازی هایی روی این خودرو انجام دهد تا آن را به شکل به روز عرضه کند.

بیشتر این بهینه سازی ها معطوف به عملکرد آیرودینامیکی BRZ می شود. سوبارو با اعمال تغییراتی در آیرودینامیک این خودرو  توانسته توربالانس(پیچش و مقاومت هوا) در بخش عقبی خودرو را بهبود بخشد. مهندسین این خودرو روی BRZ، فنرهای جدید نصب کرده اند که سبب پایداری و کنترل خودرو می گردد. این خودرو نمونه اختصاصی بازار ژاپن است و با پک جدیدی به نام RA-Racing قابل خریداری است. در بخش فنی این خودرو تغییرات کمی اعمال شده است. این خودرو دارای موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری می باشد.  معرفی قیمت و مشخصات فنی سوبارو BRZ

این موتور منجر به تولید ۲۰۴ اسب بخار قدرت و گشتاوری ۲۱۲ نیوتن متر می گردد. قیمت پایه آن در بازار ژاپن برابر با ۲۲ هزار دلار می باشد. این قیمت در قوی ترین مدل اسپرت اتوماتیک(نسخه STI) به ۲۹ هزار دلار می رسد.

معرفی قیمت و مشخصات فنی سوبارو BRZ

فروش این خودرو در ژاپن چندان بالا نیست و انتظار می رود ۱۶۰ دستگاه از این خودرو ماهانه در کشور میزبان به فروش برسد. فروش BRZ در ایالات متحده خیلی زیاد نیست و سوبارو سال گذشته موفق شد ۴۱۳۱ دستگاه از این مدل را به فروش برساند.

همزاد سوبارو BRZ، تویوتا GT86 است که عملکرد خوبی در بازار دارد. مدل جدید تویوتا GT86 به یک TRD مجهز شده و این مدل دارای امکاناتی چون رینگ های ۱۸ اینچی آلیاژی جدید، لاستیک های میشلین پایلوت اسپرت ۴، کمک فنرهای SACHS و ترمزهای برمبو می باشد. فروش تویوتا در آمریکا به ۶۸۴۶ رسیده است. قیمت نسخه پایه مدل TRD تویوتا از ۳۳ هزار دلار خواهد بود.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *