دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

معرفی قیمت و مشخصات فنی مرسدس AMG GT سدان

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

با سرمایه گذاری میلیارد دلاری، خط تولید مرسدس بنز AMG GT چهاردر در شهر زیندلفینگن آلمان، افتتاح شد. این مدل با قیمت پایه نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار، گران ترین محصول استاندارد در سبد مرسدس بنز خواهد بود

مرسدس AMG GT سدان، سومین محصول پس از کوپه های SLS AMG و AMG GT می باشد که چند ماه پیش رونمایی شد. پس از طی کردن مراحل پیش تولید این خودرو، به تازگی مقامات خودروساز اشتوتگارت، آغاز به کار خط تولید این سدان لوکس و گران قیمت را تایید کردند. 

اولین اقدامات تولید سدان جدید در خانواده AMG  سال ۲۰۱۴ انجام گرفت. برای پیشبرد کار، هیئت مدیره با اختصاص سرمایه ای معادل یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون دلار و اضافه کردن بخش مخصوص مونتاژ تا سال ۲۰۲۰ موافقت کرد. در ادامه با سرمایه گذاری بیشتر(حدود ۷۰۲ میلیون دلار) در خط تولید شهر زیندلفینگن آلمان مرسدس بنز موافقت کرد. این مسئله سبب شد تا مدل هایی از E کلاس، CLS کلاس، S کلاس در کنار میباخ و سری AMG GT تولید و مونتاژ شوند. بخش قابل توجهی از این سرمایه گذاری میلیارد دلاری در بخش تحقیق و توسعه مرسدس متوجه مدل های آینده و فناوری خودروهای الکتریکی است.

قیمت و مشخصات فنی مرسدس AMG GT سدان

برند EQ که چند روز پیش اولین محصول خود را رونمایی کرد، از سرمایه گذاری میلیارد دلاری مرسدس در زیندلفینگن استفاده خواهد کرد. این کارخانه اکنون مشغول تولید بی نقص مرسدس AMG GT سدان است تا بتواند جای CLS63 را پر سازد. سدان AMG GT در تیپ GT63 S با پیشرانه  ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوشارژ، ۶۳۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاوری دارد و یکی از قدرتمندترین محصولات فعلی مرسدس بنز است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *