دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

عکس های مدل گوشواره طلا جدید و لوکس

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۴
  • ۰

طلا یکی از زیور آلات می باشد که معمولا خانم ها عاشق آن می باشند از جمله زیور آلات گوشواره ها هستند که زینت دهنده گوش ها می باشند در این مطلب نکاتی در مورد خرید طلا و گوشواره و اینکه چه مدل گوشواره خطر کمتری دارد بحث می کنیم و عکس مدل گوشواره طلا را با هم مشاهده می کنیم .

یکی از کم خطرترین زیور آلات موجود گوشوارها می باشند البته این مسئله که گوشوارها به کدام قسمت گوش آویز شود نکته مهمی است که باید در نظر گرفته شود بهترین مکان برای سوراخ کردن و آویز کردن گوش نرمه گوش می باشد . سوراخ کردن گوش و آویز کردن گوشواره رسمی است که از زمان های قدیم در فرهنگ های مختلف مرسوم بوده است . لازم به ذکر است آویز کردن گوشوارها ممکن است خطراتی را به همراه داشته باشد که در ادامه آن ها را ذکر می کنیم و عکس مدل گوشوارها را نیز در ادامه مشاهده خواهیم کرد .

مدل های گوشواره طلا

همانطور که در انتخاب طلاجات مانند دستبند باید نکاتی را رعایت کرد از جمله اینکه دست در آن راحت باشد و دستبند دارای قفلی مناسب باشد در انتخاب گوشواره نیز باید نکات مهمی را مورد توجه قرار داد .

مدل گوشواره طلا

عوارض سوراخ کردن گوش

هرچند گوشواره یکی از کم خطر ترین زیور آلات می باشد اما گاهی می تواند خطراتی را نیز به دنبال داشته باشد . این عوارض عبارتند از عفونت ها ، حساسیت گوش به فلز طلا، ایجاد بافت برجسته در نرمه گوش و پارگی گوش بر اثر ضربه .

عکس مدل گشواره زیبا

اگر گل میخ گوشواره شما بلند می باشد و دارای نقاط نوک تیزی می باشد که هنگام خواب ممکن است اذیت شوید سعی کنید قبل از خواب گوشواره ها را از گوش خود درآرید تا از ایجاد ضخم در نرمه گوش جلوگیری شود .

  •  آرون گروپس

در کودکان باید احتیاط لازم را داشته باشید اگر قفل گوشواره کودکان محکم نباشد  ممکن است کودک گوشواره را از گوش خود بیرون آورد و آن را در دهان گذارد که در این صورت خطر خفگی کودک را تهدید می کند. هنگام انجام ورزش بهتر است گوشواره را از خود گوش در آورید تا از ورود ضربه به آن خودداری کنید. اگر گوشتان  حساسیت اورد و در گوش شما ضخم ایجاد شد سعی کنید با مشورت با پزشک گوشواره را از گوش خود درآورید و با استفاده از نخ سوراخ آن را باز نگاه دارید

انتخاب مدل گوشواره طلای مناسب

گوشواره طلا

باید از گوشوارهایی استفاده کنید که از وارد آمدن فشار بر نرمه گوش جلوگیری شود استفاده از گوشواره های سنگین هر از چند وقت بلامانع است اما بهتر است سعی کنید بیشتر از گوشواره های سبک استفاده کنید .

عکس مدل گوشواره طلا

در این قسمت مجموعه عکس های گوشواره طلا، بسیار زیبا و مجلل را با هم مشاهده می کنیم .

مدل گوشواره اسپرتمدل گوشواره اشکال هندسیمدل گوشواره زیبامدل گوشواره طلا جدیدمدل گوشواره حلقه ایمدل گوشواره زیبا و مجلل

مدل گوشواره فانتزیمدل گوشواره گلمدل گوشواره اشکمدل گوشواره آویزمدل گوشواره آویز زیبامدل گوشواره سنتیگوشواره زیباگوشواره نگین دارگوشواره فانتزی جذابگوشواره فانتزی بسیار زیبایکی از اجزای سرویس معمولا گوشواره ها می باشند در این مطلب عکس های زیبا و جذابی از مدل گوشواره را با هم مشاهده می کنیم امیدوارم مشاهده عکس های مدل گوشواره در این مطلب به شما در انتخاب گوشواره ای زیبا یاری کند .

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *