دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب سوسک از دیدگاه معبرین مختلف ایرانی و غربی

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تعبیر خواب سوسک از دیدگاه معبران اسلامی و غربی را مطالعه خواهید کرد که امیدواریم با کمک این مطلب تعبیر خواب بتوانید خوابی را که دیده اید به راحتی تفسیر کنید.

تعبیر خواب سوسک از دیدگاه معبرین با یکدیگر متفاوت است. معبرین اسلامی دیدن سوسک در خواب را به دشمنی حقیر و ضعیف تمعنا کرده اند و معبرین غربی دیدن سوسک در خواب را به رخ دادن حادثه ای ناگوار و در برخی اوقات احساس گرمی در رابطه با افراد دیگر تعبیر کرده اند.

بررسی تعبیر خواب سوسک

دیدن خواب حشرات و جانوران از انواع خواب هایی است که ممکن است هر انسانی این خواب ها را در طول عمر خود بارها یا حداقل یک بار ببیند. در مطالب قبلی تعبیر خواب مورچه و تعبیر خواب موش و تعبیر خواب خرس را مطالعه کردید در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با تعبیر خواب سوسک آشنا سازیم.

دیدن سوسک در خواب چه تعبیری دارد؟

دیدن سوسک در خواب دارای چه تعابیری است؟

منوچهر مطیعی تهرانی

دیدن سوسک در خواب نشانه دشمنی ضعیف و حقیر و پست است که برای خواب بیننده زحمت می آفریند و در او کراهت بوجود می آورد.
کشتن سوسک در خواب نشانه رفع زحمت و ایجاد خوشدلی و پیروزی بر دشمن ناتوان و قوی است.
دیدن سوسک های زیاد در خواب نشانه نگرانی و تشویش است به خصوص اگر سوسک را در خانه خود ببینید.

تعبیر خواب سوسک

بانک جامع تعبیر خواب

سوسک بیشتر از اینکه به انسان ضرر و زیان جسمی برساند موجب وحشت یا ترس می شود بنابراین دیدن سوسک در خواب را می توان نشانه یک مزاحم پست و حقیر دانست.

 معبران غربی

معنای دیدن سوسک در خواب نشانه پرحرارت بودن و احساس گرم شما در رابطه با دیگران می باشد و اطرافیان باید از وجود این هیجان و حرارت آگاهی داشته باشند تا به شما حسادت نکنند.
در برخی از موارد دیدن سوسک در خواب نشانه غم و اندوه است و اگر در خواب دیدید که سوسکی از سمت بالا به پایین می افتد نشانه این است که پروژه کاری شما متوقف می شود.
دیدن سوسک های زیاد در خواب نشانه بدست آوردن چیزی است.
اگر فردی در خواب ببیند که سوسکی روی او در حال حرکت کردن است نشانه مناسب و خوبی برای کار و روابط عاشقانه خواب بیننده است و اگر سوسک سیاه باشد نشانه رخ دادن اتفاقی بد یمن و سحر و جادو برای خواب بیننده است.
دیدن سوسک بالدار در خواب نشانه شانس در عشق و کار برای خواب بیننده است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تعبیر دیدن سوسک سیاه در خواب

آنلی بیتون

اگر فردی در خواب ببیند که سوسک می کشد نشانه این است که زندگی پرثمر و سعادتمندی دارد.
اگر فردی در خواب سوسک بالدار ببیند نشانه این است که دچار گرفتاری می شود.
اگر در خواب سوسکی روی بدن خواب بیننده راه برود نشانه این است که وی برای مدت زمان کوتاهی بیمار و تنگدست می شود.

برایت

اگر فردی در خواب ببیند که سوسک می کشد نشانه این است که در کارش موفق می شود.

تعبیر دیدن سوسک بالدار در خواب

ابن سیرین

اگر در عالم خواب، دیدن سوسک ترس و واهمه بیننده رویا را به دنبال داشته باشد به طوری که از ترس پا به فرار بگذارد به نشانه سرشکستگی و حقیر شدن می باشد، ضمن اینکه دشمنان و بدخواهان وی را بر زمین زده و بر او پیروز می شوند.

به طور کلی دیدن سوسک در خواب دارای معانی مختلفی می باشد و از مهمترین تعابیر آن می توان به عدم شجاعت وبزدل بودن بیننده خواب، حقارت، پستی و خفیف و خوار شدن وی اشاره کرد.

امام جعفر صادق (ع)

دیدن سوسک در خواب چه آن را بکشید یا نه، به نشانه دشمنی و کینه می باشد، همچنین دیدن این خواب به معنای دوستان و رفیقانی هستند که موانع زیادی سر راهتان ایجاد کرده و به اصطلاح چوب لای چرختان می گذارند.

تفسیر خواب سوسک

ابراهیم کرمانی

اگر در عالم رویا تعداد زیادی سوسک در اندازه های کوچک و ریز ببینید به نشانه سعادت، کامیابی و نیز غلبه بر دشمنان و بدخواهان می باشد، ضمن اینکه به نشانه زندگی پر از منفعت خواهد بود.

جابر مغربی

دیدن سوسک های بزرگ و کوچک به رنگ قهوه ای  نیز به معنای آن است که یک یا چند نفر از دوستانتان کینه زیادی از شما به دل دارند و شدیداً به شما حسادت می ورزند، از این رو از طریق کارشکنی در صدد هستند تا روابط شما بادیگران را به هم بزنند.

شیخ طوسی

اگر ببینید که سوسک سفیدی در دهان دارید و آن را می خورید به معنای آن است که از شر آدم های مزاحم و دردسرساز در امان هستید، در واقع شما از چنین آدم هایی همواره دوری کرده و فاصله می گیرید.

تعابیری از خواب سوسک

دیدن سوسک سیاه درشت و بالدار نیز به نشانه از دست دادن قدرت و نیرو و توان در شخص بیننده خواب می باشد، ضمن اینکه می تواند بیانگر هدر دادن زمان با ارزش و موقعیت های مهم کاری باشد.

در این مطلب با تعابیر خواب سوسک آشنا شدید که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مطالعه انواع تعابیر خواب مختلف به بخش تعبیر خواب مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *