دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رونمایی از آئودی S5 کوپه در نمایی اسپرت و جذاب

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

این بار مدلی از آئودی S5 کوپه توسط یک تیونر لهستانی رونمایی شد و این خودرو بسیار شبیه به خودروهای مسابقه ای DTM می باشد. لطفاً برای آشنایی با سایر ویژگی های این خودرو ما را در ادامه مطلب دنبال بفرمایید. 

آئودی S5 کوپه از خودروهای اسپرت عالی است. به تازگی یک تیونینگ لهستانی با نام SR66 Design مدلی از این خودرو را معرفی و تغییراتی در ظاهر خودرو اعمال و آن را شبیه به خودروهای مسابقه DTM کرده است.

این خودرو همان آئودی S5 کوپه می باشد. لهستانی ها یک کیت پهن پیکر را روی این خودرو نصب کردند. این کیت بدنه شامل اسپیلیتر جلو، دیفیوز عقب، باله عقب، گلگیرهای پهن، سپرهای جلو و عقب تغییر یافته است. رنگ این قسمت از رنگ های کد بندی شده است.

آئودی S5 کوپه در نمایی اسپرت

به این ترتیب با رنگ اصلی همخوانی دارد. تیونر لهستانی برای شبیه شدن این خودرو به خودروهای مسایقه ای تیونیگ، اقدام به نصب اگزوز حرفه ای با نام Armytrix بر روی خودرو کرده و این اگزوز صدای جذابی را تولید می کند. ضمن اینکه پیشرانه V8 نیز در آن به شکل استاندارد صدای جذابی تولید می کند.

آئودی S5 کوپه در نمایی اسپرت

یک سیستم تعلیق بادی برای این خودرو در نظر گرفته شده و این سیسنم قابل تنظیم می باشد. در نمای ظاهری این خودرو می توان به رینگ های ۲۰ اینچی فورچ کاری اشاره کرد که ساخت شرکت Turismo می باشد. متناسب با این سیستم تعلیق باید تیونر اقدام به تغییر گلگیرها کند.

کیت بدنه این خودرو بسیار جذاب و از اسپرت ترین کیت های تیونینگ استفاده کرده است. این شرکت هیچ تغییری در بخش فنی آئودی S5 کوپه نداده است. گفتنی است که این خودرو از نظر حرکتی نسبت به بی ام و M3 جدید یا مرسدس بنز AMG C63 در سطح پایین تری قرار دارد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *