دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس مراسم خواستگاری با ست های شیک و باوقار

  • ندا خوشرو
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب مدل لباس مراسم خواستگاری با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

خواستگاری یکی از مهم ترین رسوم ها و اتفاقات برای هر دختری است و در شب خواستگاری بهتر است دختران جوان با ظاهر و پوششی مناسب و در این حال شیک حضور داشته باشند.  لباس شب خواستگاری در انواع طرح های مختلف موجود است و شما می توانید از بین این مدلهای متنوع لباسی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید، در ادامه مطلب جدیدترین مدل لباس مراسم خواستگاری در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

مدل لباسی که برای خواستگاری انتخاب می کنید بهتر است دارای طرحی شیک و بی نظیر باشد تا ظاهر و فرم اندام شما زیبا و جذاب تر از همیشه به نظر برسد.

مدل لباس مراسم خواستگاری

مدل لباس مراسم خواستگاری با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال

کت و دامن ، کت و شلوار ، شومیز و شلوار ، بلوز و دامن از انواع مدل لباس مخصوص شب خواستگاری مناسب و شیک هستند و شما می توانید از بین این مدل های زیبا لباسی با تن پوش مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که در شب خواستگاری بهتر است از لباس های اسپرت استفاده نکنید و اگر شما تمایل دارید در شب خواستگاری دامن بپوشید مدل دامن هایی را انتخاب کنید که بلندی قد آن ها تا زیر زانو و یا روی زانو است همچنین برای داشتن ظاهری پوشیده تر بهتر است دامن را با جوراب شلواری های ضخیم بپوشید. اگر قد شما کوتاه است و در صورت استفاده از کت و دامن دخترانه یا کت و شلوار دخترانه بهتر است رنگ آن ها را به طور یکسان انتخاب کنید اگر قد بلند هستید برای زیباتر به نظر رسیدن فرم اندام تان می توانید از کت و شلواری استفاده کنید که مقداری دم پا دارد.

مدل کت و دامن برای مراسم خواستگاری

کت و دامن شیک برای مراسم خواستگاری

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل بلوز و دامن شیک برای مراسم خواستگاری

ست لباس آبی برای مراسمات خواستگاری

مدل لباس رنگ روشن برای مراسم خواستگاری

مدل لباس رنگ روشن برای شب خواستگاری

مدل لباس شیک برای خواستگاری

مدل لباس برای خواستگاری

مدل لباس مراسم خواستگاری

مدل لباس شیک برای شب خواستگاری

مدل لباس مراسم خواستگاری طلایی و شیک

مدل لباس شیک برای شب خواستگاری

مدل بلوز و دامن پوشیده و زیبا

مدل لباس شیک و زیبا برای شب خواستگاری

مدل بلوز و شلوار برای مراسم خواستگاری

مدل لباس زیبا برای شب خواستگاری

مدل لباس مراسم خواستگاری شیک و جدید

ست لباس رنگ روشن برای مراسمات خواستگاری

مدل لباس شیک و پوشیده برای مراسم خواستگاری

ست لباس شیک برای خواستگاری

مدل ست لباس برای مراسم خواستگاری

مدل ست لباس طرح دار برای شب خواستگاری

مدل لباس پوشیده برای مراسم خواستگاری

مدل لباس پوشیده برای خواستگاری

مدل ست لباس شیک و زیبا

مدل ست لباس مجلسی دخترانه برای مراسم خواستگاری

علاوه بر طرح لباسی که برای خواستگاری انتخاب کرده اید باید در انتخاب رنگ لباس خواستگاری نیز باید دقت لازم را به خرج دهید. اگر شما دارای اضافه وزن هستید لباس های رنگ تیره می توانند برایتان انتخابی ایده آل و مناسب باشند و خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب بهتر است از لباس های رنگ روشن در مراسمات خواستگاری خود استفاده نمایند همچنین بهتر است رنگ لباسی که در شب  خواستگاری می پوشید با رنگ آرایش صورتتان هماهنگی و مطابقت داشته باشد.
اگر تمایل دارید در شب خواستگاری کفش بپوشید در صورت امکان کفشی را برای پوشیدن انتخاب کنید که بتوانید به راحتی با آن راه بروید. انتخاب طرح و رنگ شال و روسری برای شب خواستگاری یکی دیگر از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد با توجه به اینکه روسری و شال روی ظاهر و چهره شما تاثیرگذار است بنابراین باید در انتخاب رنگ و مدل شال و روسری حساسیت لازم را به خرج دهید.

  مدل کت و دامن پوشیده برای مراسم خواستگاری

مدل کت و دامن پوشیده و شیک

        مدل لباس سفید کار شده برای مراسم خواستگاری

مدل لباس طرح دار و پوشیده برای شب خواستگاری

    مدل لباس پوشیده برای مراسم خواستگاری

سارافون دامن مخصوص  مراسم خواستگاری

مدل لباس مجلسی شیک و زیبا برای مراسم خواستگاری

مدل لباسی پوشیده برای شب خواستگاری

مدل لباس مجلسی شیک و پوشیده

مدل لباس پوشیده زیبا و جدید برای مراسمات خواستگاری

مدل لباس مراسم خواستگاری شیک و جذاب

مدل بلوز و دامن زیبا برای مراسم خواستگاری

مدل لباس پوشیده

مدل بلوز و دامن پوشیده برای مراسم خواستگاری

مدل ست لباس برای مراسم خواستگاری

مدل ست لباس برای خواستگاری

مدل کت و دامن پوشیده

مدل ست لباس شیک و طرح دار برای خواستگاری

مدل کت و دامن زیبا و مجلسی

مدل کت و دامن خاکستری برای مراسم خواستگاری

  مدل ست لباس شیک و مجلسی

مدل ست لباس زیبا و شیک برای خواستگاری

مدل لباس طرح دار برای مراسم خواستگاری

مدل لباس پوشیده و شیک برای خواستگاری

جدیدترین مدل لباس خواستگاری

همانطور که می دانید مراسم خاستگاری یکی از مراسمات مهم برای آشنایی دو خوانواده  می باشد که از قدیم تا به الان این رسم وجود دارد که در این مراسم اگر خوانواده ها یکدیگر را بپسندند در نهایت ازدواج شکل می گیرد، مراسم خواستگاری جزو مهم ترین مراسمات برای دختر خانم ها می باشد که مدل لباس نیز مانند مدل مو برای خواستگاری نقش مهمی در زیبایی ظاهری آنها ایفا می کند.

پوشش مناسب برای خواستگاری

 روز خواستگاری از مهم ترین روزهای زندگی دختر و پسر می باشد زیرا، اولین دیدار رسمی شما با خونواده همسر احتمالی تان می باشد و از اهمیت بالایی برخوردار است همچنین، نحوه لباس پوشیدن نیز بسیار مهم است و در این مراسم ظاهرتان در خاطر اقوام می ماند به همین خاطر، اکثر دخترخانم نگران پوشش خود در این مراسم هستند که باید بدانید بهترین لباس برای این نوع مراسمات لباسی می باشد که باعث حفظ شأن شما شود، در ادامه مطلب جدیدترین مدلهای لباس خاستگاری را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد تا با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباسی زیبا و خاص برای مراسم خواستگاریتان انتخاب کنید، بنابراین اگر شما عزیزان نیز به دنبال لباس شیک و مناسب هستید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

لباس جالب و زیبا برای خواستگاری خاص ترین مدل لباس مراسم خواستگاری لباس دخترانه شیک برای خواستگاری جدیدترین مدل لباس مراسم خواستگاری شیک ترین مدل لباس مراسم خواستگاری لباس خواستگاری زیبا و شیک مدل های لباس خواستگاری جدیدترین لباس خواستگاری لباس جذاب برای خواستگاری بلوز و دامن شیک برای خواستگاری کت و شلوار شیک برای خواستگاری لباس شیک برای خواستگاری لباس خواستگاری دخترانه شیک کت و شلوار شیک برای مراسم خواستگاری لباس خواستگاری شیک و زیبادر این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل لباس خواستگاری را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید از بین آن ها لباسی راحت و منحصر به فرد را برای خود انتخاب کنید، در صورت تمایل با انواع سارافون برای خواستگاری می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *