دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

رونمایی از ویژگی های جذاب اپل واچ سری ۴

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

همزمان با رونمایی از محصولات اپل، شاهد معرفی دیگر محصولات اپل از جمله چهارمین نسل ساعت هوشمند بودیم. در نسل چهارم محصولات اپل  شاهد پردازنده بهبودیافته و ویژگی های سلامتی هستیم. 

طبق قرار، این مراسم در پارک اپل واقع در آمفی تئاتر استیو جابز برگزار شد. در این مراسم اپل واچ از ۴ مین نسل خود رونمایی کرد. این اپل واچ در مقایسه با نسل پیشین مجهزتر شده است. تیم کوک در زمان معرفی اپل واچ، از این محصول به عنوان برترین ساعت هوشمند جهان و برترین ساعت جهان یاد کرده است. 

ویزگی بازخورد لمسی و اصلاح اهرم کناری برای آن انجام شده است. بیرون زدگی کناری از بدنه کاهش یافته است. پوشش پشتی اپل واچ ازنوع سرامیک با رنگ مشکی است و در قسمت جلو از یاقوت کبود بهره مند می باشد.

دارای پردازنده ۶۴ بیتی و دو هسته S4 می باشد. عمر باتری مانند نسل پیشین برابر با ۱۸ ساعت است و این میزان باتری می تواند شارژ باتری را برای دو روز استفاده تامین کند. این گوشی در قسمت ژیروسکوپ و شتاب سنج بهبود یافته و حسگر جدیدی برای پایش قلبی کاربران افزوده شده است.

رونمایی از ویژگی های جذاب اپل واچ سری 4

در این نمایشگرهای بزرگ، امکان مشاهده جزئیات و اطلاعات فراهم است. مکان میکروفون در این ساعت تغییر کرده و در بلندگوی این ساعت هوشمند تغییراتی به وجود آمده و همین مسئله سبب می شود صدای بلندتری داشته باشد. این ساعت از پنجمین نسخه ارتباط بلوتوث استفاده می کند. در زمان استفاده از این ساعت می توانید به راحتی شنا کنید.

رونمایی از ویژگی های جذاب اپل واچ سری 4

از نظر نرم افزاری دارای اپلیکیشن واچ فیس می باشد. از دیگر قابلیت های این ساعت هوشمند، تشخیص سقوط کاربران می باشد. در این وضعیت، تشخیص می دهد که کاربر در وضعیت بدی قرار گرفته و در نتیجه با سرویس های اضطراری تماس خواهد گرفت. بر فعالیت قلب نظارت دارد و نوار قلب تهیه می کند. فعالیت های غیر طبیعی قلب را تشخیص می دهد. این ساعت از سازمان غذا و داروی ایالات متحده تاییدیه گرفته است و به همین خاطر جزء ابزار پزشکی شناخته می شود.

  •  آرون گروپس

قیمت در نظر گرفته برای نمونه دارای ویژگی تماس تلفنی اپل واچ برابر با ۴۹۹ دلار می باشد. نمونه فاقد این توانایی با ۳۹۹ دلار عرضه می گردد. تحویل این محصول از ۳۰ شهریور آغازمی گردد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *