دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جوانسازی و فرم دهی صورت با تزریق چربی بدن

  • ندا خوشرو
  • ۲ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

امروزه از انواع روش ها نظیر ژل تزریقی و بوتاکس و تزریق چربی بدن به صورت برای از بین بردن افتادگی پوست صورت و رفع چین و چروک پوست و … استفاده می شود که در بین این روش ها تزریق چربی بدن از دوام بیشتری برخوردار است

بنابراین اگر شما تمایل دارید از روشی مناسب برای جوانسازی و فرم دهی به پوست صورت استفاده کنید پیشنهاد ما به شما این است که از تزریق چربی استفاده نمایید.

تزریق چربی به پوست صورت برای افرادی مناسب است که فرم صورتشان در اثر لاغر شدن و افزایش سن بهم ریخته است همچنین افرادی که در ناحیه گونه و چانه دچار نقص هستند و صورت آن ها دارای چین و چروک است می توانند از این روش جراحی زیبایی برای از بین بردن عیب های صورت خود استفاده نمایند.

تزریق چربی به پوست

تزریق چربی معجزه ای برای جوانسازی و فرم دهی به صورت

یکی از رایج ترین نشانه های پیری لاغر شدن صورت و عمیق شدن چین و چروک صورت و افتادگی پوست صورت و کاهش حجم چربی در پوست صورت است و اگر شما نیز با افزایش سن تان به این مشکلات دچار شده اید می توانید با کمک عمل های زیبایی و تزریق چربی عیب های موجود در صورتتان را رفع کنید. امروزه کلینیک های زیادی برای انجام عمل های زیبایی و تزریق چربی به پوست صورت افتتاح شده اند که بهتر است شما قبل از هر چیز کلینیک معتبری را برای انجام این عمل زیبایی انتخاب کنید. فراموش نکنید جوانسازی و فرم دهی صورت با تزریق چربی زمانی به نتیجه می رسد که شما این عمل زیبایی را به پزشک معتبری بسپارید.

تزریق چربی به پوست صورت

عمل زیبایی تزریق چربی چیست ؟

روش های زیادی برای بازیابی ظاهری جوان و جذاب تر وجود دارد که در بین این روش های مختلف تزریق چربی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. در این عمل زیبایی سلول های چربی از بدن شخص برداشته می شود و این سلول های چربی جایگزین سلول های چرب که به مرور زمان در پوست صورت از بین رفته اند می شوند. در تزریق چربی به پوست صورت سلول های چربی از قسمت ران و یا شکم برداشته می شوند و چربی های برداشته شده از بدن با کمک تکنیک میکرو دراپلت در نواحی مطلوب پوست صورت تزریق می شوند و علاوه بر این تزریق چربی روشی ایده آل برای فرم دهی به اطراف صورت و خط گونه ها و فک است. توجه داشته باشید که تزریق چربی نسبت به سایر عمل های زیبایی دارای مزیت های بیشتری است که این مزیت ها عبارتند از :

  1. در این عمل زیبایی نیازی به شکافتن پوست صورت نیست و جای هیچگونه زخمی روی صورت نمی ماند.
  2. در این روش خطر واکنش آلرژیک وجود ندارد زیرا از چربی های طبیعی خود بیمار استفاده می شود.
  3. این عمل زیبایی را می توانید به تنهایی و یا در ترکیب با یکی از عمل هایی زیبایی صورت و در یک زمان انجام دهید.
  4. این عمل زیبایی به بیمار احساسی صد در صد طبیعی توام با حس طراوت و لطافت می بخشد.

تزریق چربی به پوست صورت

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مراحل فرم دهی به صورت با تزریق چربی

  • جلسه مشاوره

هدف از جلسه مشاوره با پزشک بیان اهداف شما از جراحی زیبایی و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این عمل زیبایی و بدست آوردن حس اعتماد به نفس و اطمینان به پزشک است. در اولین جلسه پزشک کیفیت پوست و حجم چربی و ساختار استخوانی صورت شما را مورد بررسی قرار می دهد و بعد از اینکه پزشک از مناسب بودن این عمل زیبایی برای شما مطمئن شد می توانید برای زمان بندی جراحی با پزشک خود صحبت کنید و تصمیم لازم را بگیرید.

 

  • آماده سازی برای عمل زیبایی

قبل از جراحی پرستاران و پزشک، شما را در مراجعه قبل از عمل می بینند و شما می توانید در این جلسه هر سوالی را که از پزشک دارید بپرسید و علاوه بر این می توانید از همه جزئیات جراحی با خبر شوید. در این جلسه نسخه ای از داروها که برای بعد از عمل زیبایی باید مصرف شوند را از پزشک دریافت می کنید همچنین در این جلسه پزشک معالج تان شما را در زمینه نوشیدن و خوردن و کشیدن سیگار و … راهنمایی می کند.

فرم دهی به پوست صورت با تزریق چربی

  • جراحی

تزریق چربی به نواحی کوچک صورت اغلب در مطب و کمتر از ۶۰ دقیقه و با کمک بی حسی موضعی انجام می شود ولی تزریق چربی به همه قسمت های صورت اغلب در اتاق عمل و با استفاده از بیهوشی انجام می گیرد.
برای عمل انتقال چربی به نواحی کوچک ابتدا چربی با کمک لیپوساکشن دستی برداشت می شود سپس چربی نظافت شده و از درون فیلتر رد می شود و پلاسمای غنی از پلاکت خون بیمار تهیه می شود و با چربی ترکیب می شود و چربی ترکیب شده با پلاسمای خون با کمک کانولای کوچکی به قسمت های مشخص شده تزریق می شود و بلافاصله بعد از انجام تزریق چربی از یخ برای کاهش تورم استفاده می شود.
برای تزریق کردن چربی به همه صورت یا چندین ناحیه از صورت معمولا از روش قبلی استفاده می شود با این تفاوت که در این روش معمولا چربی از چندین ناحیه از بدن برداشته می شود همچنین اغلب پزشکان ترجیح می دهند این عمل زیبایی را با عمل های دیگری نظیر لیفت صورت و یا لیپوساکشن ترکیب نمایند.

اغلب افراد به علت گرفتن رژیم های لاغری و کاهش وزن دچار لاغر شدن صورت و عمیق شدن چین و چروک صورت و افتادگی پوست صورت می شوند و اگر صورت شما نیز دچار این مشکلات شده اید نگران نباشید می تواند با مراجعه به کلینیک دکتر ابوالفضل زارعی جراح پلاستیک بینی و صورت و پلک و گوش و متخصص گوش و حلق و بینی در یک جلسه همه مشکلات ذکر شده را با تزریق چربی رفع کنید. در این کلینیک صورت شما به فرم قبل از لاغری و یا فرم دلخواهتان تبدیل می شود و می توانید بعد از عمل صورتی پر و زاویه دار همراه با برجستگی گونه و چانه و زاویه فک داشته باشید.

دکتر ابوالفضل زارعی جراح پلاستیک بینی صورت پلک گوش متخصص گوش و حلق و بینی

آدرس مطب

تهران – میدان ونک – خیابان ۲۰ گاندی – شماره ۱۴

وب سایت دکتر ابوالفضل زارعی

کانال تلگرام

پیج اینستاگرام

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *