دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آشنایی با سنگین ترین گوشی اپل

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

قرار است پنج شنبه از محصولات تازه آیفون رونمایی گردد. شواهد نشان می دهد که در این مراسم شاهد رونمایی از سنگین ترین گوشی اپل خواهیم بود.

 گوشی سنگین اپل که قرار است چند ساعت دیگر رونمایی شود، همان آیفون Xs مکس خواهد بود. این مراسم قرار است به شکل رسمی در آمفی تئاتر استیو جابز واقع در اپل پارک انجام و در آن محصولات جدید رونمایی شوند.

آیفون های ۲۰۱۸ از مهم ترین محصولات اپل خواهند بود که قدرتمندترین آیفون ۲۰۱۸، آیفون ۱۰ اس مکس خواهد بود. سنگین ترین گوشی اپل Iphone Xs Max دارای ۲۰۸ گرم وزن می باشد و به عنوان سنگین ترین گوشی اپل شناخته می شود. البته گوشی آیفون ۸ پلاس اپل ۲۰۲ گرم وزن داشت. به همین خاطر احتمالاً این ۶ گرم وزن اضافه چندان حس نخواهد شد. این ۶ گرم وزن به دلیل استفاده از فولاد ضد زنگ اضافه شده است. اپل فریم آیفون ۸ پلاس را با آلومینیوم ساخته بود. شواهد نشان می دهد اپل این بار نیز قصد دارد در جعبه گوشی های خود شارژر سریع قرار دهد.

سنگین ترین گوشی اپل

شایعه دیگر نیز درباره مدل دو سیم کارت آیفون ۱۰ اس مکس اپل در یک طرف پورت لایتنینگ دارای چهار سوراخ و در طرف دیگر دارای ۷ سوراخ خواهد بود. این در حالی است که آیفون ۱۰ فعلی در هر سمت پورت ۶ سوراخ دارد. ضمن اینکه قرار است تعداد والپیپرهای فضایی این گوشی بیشتر از بقیه باشد.

شواهد نشان می دهد که این گوشی دارای پردازنده ۶۴ بیتی است. تمام پردازنده های به کار رفته در آیفون، آیپد و مک ۶۴ بیتی می باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *