دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

آیفون ۶.۱ اینچی با چه نام و قیمتی عرضه می گردد؟

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

اکنون زمان فاش شدن نام واقعی گوشی های آیفون رسیده است. نام های قبلی برگرفته از تصاویر لو رفته از این گوشی ها بودند و سندیت چندانی نداشتند.

قرار است اپل در طی همین هفته از گوشی های جدید خود پرده برداری کند. اگر چه اطلاعات و جزئیات زیادی درباره این گوشی درج شده اما هنوز درباره نام قطعی آن ها نمی توان با اطمینان سخن گفت.

تصویری که از رویداد بازاریابی اپراتور China Mobile منتشر شده، نام مدل مجهز به نمایشگر ۶.۱ اینچی را آیفون Xc ذکر کرده است. این در حالی است که در شایعات قبلی نام آن آیفون ۹ خوانده شده بود.
احتمالاً روز پنج شنبه دو مدل آیفون دیگر ۵.۸ اینچی آیفون ۱۰ به نام Xs و نسخه ۶.۵ اینچی که قبلاً نام آن Xs Max(در اسناد چینی XS Plus) خوانده شده بود، رونمایی خواهد شد.
نام و قیمت آیفون 6.1 اینچی
اگر چه در مورد این نام ها نمی توان اطمینان داشت اما این گوشی ها با روش کمپانی کوپرتینویی همخوانی دارد. به غیر از نام آیفون های ۲۰۱۸ در این اسناد به قیمت و تاریخ عرضه مدل های جدید نیز اشاره شده که این تاریخ سی ام شهریور ماه می باشد. بر اساس این سند آیفون های Xs، Xs پلاس و مدل ارزانتر Xc به ترتیب ۱۰۷۹، ۱۲۲۵ و ۸۶۰ دلار قیمت خواهند داشت.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *