دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اضافه کردن ۶ افکت جدید به بخش استوری در اینستاگرام

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

اینستاگرام در اپلیکیشن سوپرزوم قابلیت های جدیدی را اضافه کرده و قرار است در ماه نوامبر این قابلیت ها در دسترس تمام کاربران قرار بگیرد.

سوپرزوم یک ویژگی در دوربین اینستاگرام است که همانند بومرنگ ها  و دیگر افکت ها، به کاربران اجازه می دهد فیلم های سه ثانیه ای را بزرگ و به آن ها افکت صدا و انیمیشن اضافه کنند.

با انتشار این خبر باید عنوان کرد که استوری اینستاگرام دراماتیک تر می شود. این اپلیکیشن «Superzoom» نام دارد و با نصب آن ۶ افکت به دوربین استوری اضافه می شود.

در افکت های جدید سوپرزوم می توان ویدیوهای سه ثانیه را با قابلیت زوم تماشا کرد و افکت های جذابی چون آتش زدن کناره های تصویر و قرار دادن قلب را امتحان کرد. از دیگر افکت های این اپلیکیشن می توان به فلاشر زدن تصویر یا زدن بر چسب و مهر X بزرگ را بیان کرد.

اضافه کردن ۶ افکت جدید در اینستاگرام

افکت بعدی شامل ریزش برگ های سیاه و سیاه سفید کردن تصویر می باشد. البته اینستاگرام قبل از این نیز چندین افکت برای این ویژگی استوری خود منتشر کرده بود که حالا می توان گفت کاربران به بیش از ۱۰ افکت دسترسی دارند.

اضافه کردن ۶ افکت جدید در اینستاگرام

از این افکت ها می توان به حس و حال کاربران پی برد. احتمالاً به روز رسانی اپلیکیشن اینستاگرام در اوایل هفته برای تمامی کاربران انجام می گیرد. ضمن اینکه یک سخنگوی اینستاگرام می گوید که شاید در برخی نقاط این افکت های جدید سوپرزوم دیرتر در دسترس قرار بگیرند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

علاوه بر این افکت ها، اینستاگرام از بسیاری از فیلترها و استیکرهای جدید هالووین رونمایی کرده و گفته است که این استیکرها تا اول نوامبر در دسترس قرار می گیرند.

اضافه کردن ۶ افکت جدید در اینستاگرام

برای بهره مندی از قابلیت سوپرزوم اینستاگرام، وقتی در استوری روی کلید رکورد دوربین فشار می دهید، گزینه Superzoom زیر آن مشاهده می شود و افکت های قابل استفاده به صورت آیکون های بامزه ای در بالای کلید رکورد ظاهر می گردد.

دست خود را سه ثانیه روی کلید رکورد بگیرید تا ویدیو با زوم و افکت ثبت شود. این ویدیو را در استوری به اشتراک بگذارید یا به طور مستقیم برای کاربران دیگر بفرستید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *