دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

گالری عکس سگ دوبرمن و اطلاعاتی در مورد نژاد سگ های دوبرمن

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۴
  • دیدگاه‌ها برای گالری عکس سگ دوبرمن و اطلاعاتی در مورد نژاد سگ های دوبرمن بسته هستند

سگ دوبرمن درنده خو می باشد این سگ بسیار باوفاست به همین دلیل به عنوان محافظ شخصی و دوست صمیمی برای انسان در نظر گرفته می شود. در ادامه اطلاعاتی در مورد نژاد و خلق و خو و ویژگی های ظاهری این حیوان را با هم مطالعه می کنیم و عکس سگ دوبر من را با هم مشاهده می کنیم .

نژاد سگ دوبرمن ترکیبی از نژادهای گریت دین ، جرمن شیرد ، رولت وایلر و پینچر است این سگ  دارای جثه متوسط ، بدنی توپر و دارای عضلاتی قوی می باشد سرعت و استقامت این سگ فوق العاده زیاد می باشد ویژگی ظاهری او زیبا و ویژگی های خلق و خوی او نجیب ، پر انرژی، بااراده، باهوش ، نترس، مطیع و اشرافی می باشد یک دوبر من پرورش یافته می تواند دوستی صمیمی و محافظی با وفا محسوب می شود موهای این حیوان ریزش متوسطی دارد . در این مطلب با ویژگی های ظاهری و خلق و خوی این حیوان باوفا بیشتر آشنا می شویم و عکس سگ دوبرمن را با هم مشاهده می کنیم .

نژاد سگ دوبر من

سگ دوبرمن

ویژگی های ظاهری سگ دوبرمن

همانطور که در تصاویر سگ دوبرمن مشاهده می کنید، این سگ دارای سری دراز شبیه به مثلث می باشد . چشم های بادامی و عمق متوسط به رنگ قهوه ای ( قهوه ای معمولی تا قهوه ای تیره ) او را از بین دیگر نژاد سگ ها متمایز کرده است لب های این سگ نزدیک به فک و دارای فکی بسیار قوی می باشد گردن دورمن عضلانی و سینه او پهن می باشد در ناحیه شکم او فرورفتگی وجود دارد و کمر پهن او عضلانی است. ویژگی های جذاب و جالب او داشتن حس بویایی قوی ، باهوش بودن و چابکی و قدرت جنگندگی می باشند. این ویژگی ها باعث شده دوبرمن به نژادی مستعد، پرکاربرد و پرطرفدار تبدیل شود.

تنوع رنگ در دوبرمن

این نژاد از سگ ها دارای رنگ بندی های مختلفی از جمله سیاه، قهوه ای یا قرمز، آبی، حنایی یا ایزابلا و سفید می باشند .

عکس سگ دوبرمن

دم سگ دوبرمن

دم این حیوان بلند می باشد که اغلب آن را کوتاه می کنند. کوتاه کردن دم سگ دوبرمن اغلب جنبه تزیینی دارد که در قدیم گفته می شد برای اینکه مانع کار حیوان نشود دم او را کوتاه می کنند . عکس سگ دوبرمن با دم کوتاه شده را در زیر مشاهده می کنید.

  •  آرون گروپس

عکس زیبا سگ دوبرمن

گوش سگ دوبرمن

گوش های این حیوان افتاده است که اغلب همانند دم مورد عمل جراحی قرار می گیرد تا بتواند اعمال جهت یابی به عنوان سگ گارد را بهتر انجام دهد.

عکس سگ دوبرمن

ویژگی های رفتاری سگ دوبرمن

این سگ درنده خو و شجاع است به همین دلیل برای محافظت شخصی ، سگ پلیس و گارد مورد استفاده قرار می گیرد این سگ ها بدلیل وفاداری همنشین خوبی برای انسان ها شناخته شده است ماده ها برای محیط های آپارتمانی مناسب تر می باشند انرژی آن ها از طریق بازی و فعالیت تخلیه می شود .

عکس های جذاب سگ دوبرمن

تفاوت خصوصیات رفتاری در جنس سگ دوبرمن

دوبرمن ماده آرام، حساس و مهربان می باشد البته نسبت به غریبه ها با احتیاط رفتار می کنند .و دوبرمن نر باهوش ، شجاع و عجول می باشد دوبرمن نر اغلب جنگنده می باشد.

عکس سگ های دوبرمن

مشکلات سلامتی

سگ سالمی است اما ممکن است مبتلا به بیماری هایی همچون بیماری های خونی ، چاق شدن در سنین بالا ، نفخ ، مشکلات لگن و بیماری های قلبی شود .

نژاد سگ دوبرمن و سلامتی

شرایط نگهداری سگ دوبرمن

در آپارتمان می توان از آنها نگه داری کرد به شرطی که قادر به انجام فعالیت بدنی کافی باشد مناسب ترین مکان برای سگ دوبرمن حیاط متوسط می باشد لازم به ذکر است این حیوان به هوای سرد حساس می باشد .

شرایط نگه داری سگ دوبرمن

مجموعه عکس سگ دوبرمن

در مورد نژادسگ دوبرمن تفاوت های رفتاری ، شکل ظاهری و شرایط نگه داری سگ دوبرمن سخن گفتیم حال عکس سگ دوبرمن را در حالات مختلف مشاهده می کنیم .

دوبرمن و گل رزسگ دوبرمن و پاییزسگ دوبرمنسگ دوبرمن باوفاسگ دوبرمن سفیدسگ های دوبرمنتوله های سگ دوبرمنسگ دوبرمن مادهسگ دوبرمن مهربانعکسی زیبا از چند سگ دوبرمنسگ دوبرمن در زمستانسگ دوبرمن ایستاده

سگ از جمله حیوانات باوفا و نجیب است این حیوان می تواند دوست صمیمی انسان باشد . نکاتی در مورد نحوه پرورش و نگه داری این حیوان گفتیم و تصاویر سگ دوبرمن را با هم مشاهده نمودیم امیدوارم از مشاهده عکس سگ دوبرمن لذت کافی را برده باشید .

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
دیدگاه‌ها برای گالری عکس سگ دوبرمن و اطلاعاتی در مورد نژاد سگ های دوبرمن بسته هستند دیدگاه برای این نوشته