دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دکوراسیون پذیرایی ال شکل با ۳۷ طراحی مدرن و لاکچری

  • فاطمه میرزایی
  • ۳ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

پذیرایی ها معمولا در انواع مدل های مستطیل شکل، مربع و همچنین ال ساخته می شوند؛ هر یک از این مدل ها، تکنیک خاصی برای طراحی دکوراسیون خود می طلبند. بنابراین در این مطلب قصد داریم به معرفی روش هایی کارآمد برای طراحی دکوراسیون پذیرایی ال شکل بپردازیم.

دکوراسیون پذیرایی ال شکل یکی از متداول ترین مدل های سالن پذیرایی در خانه ها و آپارتمان های امروزی می باشد که اگر به شیوه ای اصولی طراحی شده باشد، می تواند احساس رضایت و آرامش را برای اعضای خانواده به ارمغان آورد.

ایده های طراحی دکوراسیون پذیرایی ال شکل

شکل هندسی پذیرایی منزل تاثیر زیادی در نحوه طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی پذیرایی دارد. متدهای طراحی دکوراسیون پذیرایی مربع و پذیرایی مستطیل شکل و پذیرایی L دارای تفاوت هایی است که باید به آن ها توجه شود. برای طراحی دکوراسیون پذیرایی L بهتر است در ابتدا در مورد نحوه چینش وسایل اتاق پذیرایی تصمیم گیری کنید، سپس وسایل و مبلمان را به گونه ای کاربردی و اصولی در سالن پذیرایی بچینید.

چیدمان چذیرایی مدل ال

سالن پذیرایی از جمله قسمت های مهم منازل به شمار می آید که اغلب افراد بیشترین ساعات روز را در سالن پذیرایی سپری می کنند و همچنین برای پذیرایی از مهمان مورد استفاده قرار می گیرد. در این قسمت می توانید انواع چیدمان پذیرایی L را مشاهده نمایید.

 دکوراسیون پذیرایی الچیدمان اتاق پذیرایی ال

چیدمان پذیرایی الطراحی ساده و زیبای سالن پذیرایی L

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

چیدمان پذیرایی ال شکلدیزاین اتاق پذیرایی ال با مبل زرد

چیدمان اتاق پذیرایی الطراحی لاکچری اتاق پذیرایی

چیدمان اتاق پذیرایی ال شکلچیدمان خاص سالن پذیرایی

چیدمان سالن پذیرایی ال شکلدکوراسیون اتاق پذیرایی L

چیدمان سالن پذیرایی با مدل ال

منازلی که از اتاق پذیرایی بزرگ بهره می برند، برای دیزاین پذیرایی خود می توانند از دو دست مبل راحتی و مبل سلطنتی استفاده نمایند، ضمن اینکه می شود میز ناهار خوری را در فضای کوچک تر اختصاص داد و از فضای بزرگتر برای چیدمان مبلمان استفاده کرد. در ادامه انواع مختلفی از طراحی و چیدمان وسایل در دکوراسیون پذیرایی L شکل را ملاحظه خواهید کرد.

چیدمان اتاق پذیرایی با مدل الطراحی زیبای سالن پذیرایی

دکوراسیون اتاق پذیرایی با مدل المدل جذاب سان پذیرایی ال

دکوراسیون سالن پذیرایی الچیدمان شکیل اتاق پذیرایی

دکوراسیون سالن پذیرایی با مدل الروش مدرن طراحی دکوراسیون پذیرایی

دکوراسیون اتاق پذیرایی به شکل الدیزاین اتاق پذیرایی در منازل بزرگ

دیزاین پذیرایی الچیدمان و طراحی سالن پذیرایی

دیزاین اتاق پذیرایی الدیزاین متفاوت سالن پذیرایی

دیزاین سالن پذیرایی الچیدمان لوکس اتاق پذیرایی

دیزاین و طراحی سالن پذیرایی الطراحی پذیرایی ال به شیوه مدرن

دیزاین پذیرایی ال شکلدکوراسیون پذیرایی با طرحی زیبا

طراحی و چیدمان پذیرایی ال شکلدکور زیبا و متفاوت سالن پذیرایی ال

 دکوراسیون پذیرایی الچیدمان مبلمان اتاق پذیرایی

پیدمان و طراحی اتاق پذیرایی ال شکلچیدمان شیک پذیرایی ال شکل

 دکوراسیون پذیرایی الطراحی ساده و شیک پذیرایی

طراحی برای سالن پذیرایی ال

تصاویر دیگری از چیدمان پذیرایی ال شکل

پذیرایی و نشیمن L جزو پلان های مرسوم در اغلب خانه های امروزی و آپارتمان های مدرن می باشند که در صورت  طراحی و چیدمان اصولی و مناسب می توانند تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت دکوراسیون منزل داشته باشند؛ کوچکی و بزرگی خانه و میزان رفت و شد از جمله نکات مهمی است که به هنگام طراحی دکواسیون داخلی باید مدنظر قرار گیرد؛ مثلا برای خانه های شلوغ و پر رفت و آمد که حضور مهمان در آن زیاد است، نباید میز ناهار خوری که قطعا اندازه آن بزرگ بوده در قسمت کوچک هال پذیرایی L قرار گیرد، اما برای منازلی که مهمان به ندرت به خانه شان می آید، می توانید میز ناهار خوری را در قسمت کوچک هال این نوع پذیرایی ها قرار دهید، البته این نکته در مورد دکوراسیون واحدهای کوچک مطرح است و برای خانه های بزرگتر فرق می کند، در ادامه تصاویر جدیدتری از انواع چیدمان پذیرایی L  را می توانید ملاحظه نمایید.

انواع دکور پذیرایی ال

به طور کلی چیدمان پذیرایی L اگرچه ممکن است کمی سخت و دشوار باشد، ولی یک مزیت دارد، اینکه می توان از فضای آن بیشترین بهره را ببرید، استفاده از میز های ناهارخوری کم جا در دکوراسیون این فضا، هم می توانند به عنوان مکانی برای سرو غذا مورد استفاده قرار گیرند و هم به عنوان میز مطالعه کاربرد داشته باشند، در تصاویر زیر ایده های متنوعی از طراحی و چیدمان خانه هایی با پذیرایی L شکل قرار داده ایم که امیدواریم تماشای آنها مورد توجهتان قرار گیرند.

دکوراسیون پذیرایی L طراحی پذیرایی L مانند طراحی پذیرایی ال دکور زیبای پذیرایی ال تصاویر پذیرایی ال دکور پذیرایی ال جدید دکور پذیرایی ال مدرن دکوراسیون پذیرایی ال مانند دکور پذیرایی ال لوکس دکور پذیرایی ال کوچک دیزاین شیک پذیرایی ال دکور خاص پذیرایی L دکوراسیون پذیرایی ال شکل

در این مطلب انواع مختلفی از دکوراسیون پذیرایی ال را در اختیار شما قرار داده ایم، مشاهده این نوع ایده ها و طرح ها می تواند شما را در انتخاب بهترین نوع طراحی و چیدمان پذیرایی کمک کند. در صورت تمایل می توانید با مراجعه به بخش دکوراسیون مجله آرگا از مطالب بیشتری در این زمینه دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *