دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی امیر مقاره خواننده خوش صدای گروه ماکان بند + عکس

  • زهرا خانزاده
  • ۲۰ دی ۱۴۰۰
  • ۰

امیر قاره و رهام هادیان ۲ عضو اصلی گروه ماکان بند، نام ماکان را برای این گروه انتخاب کرده اند، که این اسم ریشه فارسی دارد و برگرفته شده از اسم یکی از پسران کاک (حاکم مازندران در قرن چهارم) می باشد. در ادامه این بخش می توانید بیوگرافی امیر مقاره و همچنین نحوه شکل گیری این گروه را ملاحظه کنید.

در مطلب قبلی آرگا با بیوگرافی رهام هادیان (خواننده گروه ماکان بند) آشنا شدید، در این مطلب قصد داریم بیوگرافی امیر مقاره دیگر خواننده ماکان بند را ارائه نماییم، که امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان قرار گیرد.

بیوگرافی جذاب از امیر مقاره

آشنایی با بیوگرافی امیر مقاره

امیر مقاره متولد ۳ دی ماه سال ۱۳۷۴ در تهران می باشد.

وی در دوران نوجوانی در زمینه ترانه سرای و آهنگسازی فعالیت داشت که در سال ۹۳ به شکل حرفه ای و مستقل وارد حیطه خوانندگی شد و در آن زمان قطعاتی را به صورت تک نفره و چند آهنگ را با همراهی خوانندگان منتشر کرد.

پس از آن با ارسال قطعه آهنگی برای یاشار خسروی به گروه ماکان بند پیوست، نحوه آشنایی رهام هادیان با این گروه نیز همین گونه بوده است.

ماکان بند شامل ۴ عضو به نام های امیر مقاره، رهام هادیان، یاشار خسروی و امیرمیلاد نیکزاد می باشد و همچنین حسن اردستانی(مدیریت شرکت آوازی نو) پشتیبان وحامی مالی این گروه است.

  •  آرون گروپس

عکس امیر مقاره با اعضای گروه ماکان بنداعضای گروه ماکان بند

عکس های جالب امیر مقاره و رهام هادیانامیر مقاره و رهام هادیان

بیوگرافی و عکس های زیبای امیر مقارهتیپ زیبای امیر مقاره

بیوگرافی امیر مقارهعکس کودکی امیر مقاره

سبک ماکان بند پاپ می باشد و آهنگسازی آن با ۳ ساز کیبورد، ساکسیفون و گیتار است.

شروع فعالیت این گروه از سال ۱۳۹۵می باشد، در ۳۱ مرداد ماه سال ۱۳۹۶ اولین آلبوم این گروه تحت عنوان «دیوانه بازی» منتشر شد و شامل ۱۲قطعه می باشد، که دو قطعه آن به نام های «بارون» و «هر بار این درو» از آهنگ های بسیار محبوب و معروف این آلبوم محسوب می شود.

امیر مقاره علاوه بر خوانندگی و آهنگسازی، مدلینگ نیز می باشد و چند سالی است که در زمین مدلینگ با برندهای خارجی و ایرانی همکاری می کند.

وی مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است. اما به شدت دوست دارد، دختری به نام عسل داشته باشد و طبق گفته خودش تنها در برابر دخترش زانو خواهد زد.

عکس های امیر مقاره خواننده مطرح کشورعکس امیر مقاره

عکس های امیر مقاره با رهام هادیانعکس امیر مقاره و رهام هادیان در حال اجرای کنسرت

بیوگرافی و عکس های امیر مقاره   تیپ متفاوت امیر مقاره

زندگینامه جدید امیر مقارهعکس امیر مقاره با دوستانش

زندگینامه و عکس های متفاوت امیر مقارهسلفی امیر مقاره

بیوگرافی امیر مقارهعکس رهام هادیان و امیر مقاره

انواع عکس های امیر مقارهامیر مقاره خواننده خوش صدای گروه ماکان بند

زندگینامه و تصاویر امیر مقاره   عکس امیر مقاره به همراه رهام هادیان

عکس های خاص امیر مقارهعکس جالب امیر مقاره

عکس امیر مقاره مدلینگ برندهای خارجی و داخلیعکس امیر مقاره و پدرش

عکس های اینستاگرامی امیر مقاره

در ادامه بیوگرافی امیر مقاره می توانید لیست ترانه های گروه ماکان بند و همچنین عکس های بیشتری از امیره مقاره را مشاهده کنید.

ترانه های ماکان بند

آلبوم «دیونه بازی» گروه ماکان بند ۱۲ ترانه دارد، که عبارتند از:

  • هر بار این درو
  • چشای تو
  • نرو
  • بازیچه
  • شیک
  • با تو آرومم
  • این خیابونا
  • پنجره
  • ای داد
  • دیوونه بازی
  • مثل کوه
  • بارون

عکس های جدید و جالب امیر مقارهعکس هنری امیر مقاره

عکس امیر مقاره در کنار رها رادفررها راد فر و امیر مقاره

عکس های امیر مقاره در اینستاگرامعکس امیر مقاره با لباس ورزشی

بیوگرافی خوانند گروه ماکان بند امیر مقاره عکس رسمی امیر مقاره

عکس سلفی امیر مقارهسلفی امیر مقاره در کنار رهام هادیان

بیوگرافی امیر مقاره

پیک موتوری

مقاره قبل از مشهور شدنش، کنار ساز زدن و خوانندگی به منظور امرار معاش به عنوان پیک موتوری کار می کرد و بعد از مدتی تصمیم گرفت کار در آنجا را رها کند و به صورت حرفه ای وارد عرصه خوانندگی شود.

وی تصمیمش برای خواننده شدن را بعد از شنیدن صدای چاووشی گرفت زیرا احساسش این بود که خوانندگی چاووشی به روحیه و زندگی اش خیلی نزدیک است.

امیر مقاره در سن ۱۹ سالگی نخستین آهنگ خود را خواند و به کمک دوستانش موفق به انتشار آن شد.

سرگذشت امیر مقاره

خاطره وی از ناراحت کردن پدرش

امیر مقاره در یکی از مصاحبه هایش ضمن تعریف خاطره ای که در ادامه قرار داده ایم به همه هم سن و سالان خود توصیه می کند که هیچگاه به پدر و مادرشان به دلیل ناتوانی در تهیه وسیله ای توهین نکنند؛ در اینجا می توانید خاطره وی را در این باره بخوانید :

تصاویر و بیوگرافی امیر مقاره

من در ۹ سالگی یک «چتر» از پدرم می خواستم که آن زمان گفت پول برای خرید آن چتر را ندارم و متاسفانه جلوی همکارانش به او گفتم تو پدر من نیستی.

چند سال بعد پدرم به من گفت که تو در کودکی به من افتخار نکردی اما من الان به تو افتخار می کنم، من از همینجا به پدرم می گویم که هر چه دارم از تو دارم.

بازیگر شدن امیر مقاره

سریال جزیره جدیدترین سریال سیروس مقدم و تهیه کنندگی منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری می باشد که از شبکه نمایش خانگی در حال پخش می باشد؛ در این سریال علاوه بر امیر مقاره که اولین تجربه بازیگری خود را در این سریال برعهده دارد، بازیگرانی همچون هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حمیدرضا پگاه، حسام منظور، مینا وحید، شادی مختاری و … به ایفای نقش می پردازند.

زندگی نوشته و عکس امیر مقاره

جزیره درباره داستان عشق دو جوان به نام های ارشد شاهنگ (امیر مقاره) و صحرا (شادی مختاری) می باشد که درگیر داستان های پیچیده ای می شوند.

گالری عکسهای امیر مقاره

در ادامه می توانید تصاویر جدیدتری از امیر مقاره خوانننده و بازیگر محبوب کشورمان را برای علاقمندان وی به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

تصاویر امیر مقاره شرح حال زندگی امیر مقاره زندگی نامه در مورد امیر مقاره جدیدترین بیوگرافی امیر مقاره زندگی نامه و عکس امیر مقاره زندگی نامه درباره امیر مقاره عکس و بیوگرافی امیر مقاره زندگی نامه خواندنی امیر مقاره زندگی نامه متفاوت امیر مقاره زندگی نامه جالب امیر مقاره زندگی نامه جدید امیر مقاره

امیدواریم از مطالعه بیوگرافی امیر مقاره خواننده خوش صدای گروه مکان بند لذت برده باشید. برای آشنایی با بیوگرافی خوانندگان ایرانی و مشاهده گالری عکس های آن ها می توانید از قسمت عکس همین صفحه دیدن کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *