دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی حمید عسگری و ۳۶ عکس جذاب از وی با تیپ های متفاوت

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش بیوگرافی حمید عسگری را مرور می کنیم. وی از جمله خوانندگان جوان و محبوب پاپ است که ترانه های احساسی او در بین قشر جوان طرفداران زیادی دارد.

حمید عسگری آهنگساز و خواننده ایرانی می باشد که از سال ۱۳۸۴ در این حوزه فعالیت می کند. وی تاکنون آلبوم های زیادی روانه بازار کرده است، همچنین کنسرت هایی در تهران، شهرستان ها و نیز در در خارج از کشور، در شهرهای لس آنجلس، سن خوزه، نیویورک، واشنگتن، دالاس، تورنتو برگزار کرده است. در ادامه با بیوگرافی حمید عسگری بیشتر آشنا خواهید شد.

بیوگرافی حمید عسگری خواننده پاپ

حمید عسگری در ۲۰ مهر ۱۳۵۷ متولد شده است. وی در واقع بزرگ شده اصفهان است ولی چون مادرش در زمان به دنیا آوردنش در خانه پدرش در آبادان به سر می برده، بنابراین در آنجا متولد شده است. عسگری فارغ التحصیل رشته کارشناسی مدیریت صنعتی است و یک خواهر و یک برادر دارد.

بیوگرافی حمید عسگری

زندگی شخصی حمید عسگری

حمید عسگری در سال ۱۳۹۱ با آنا آرمیته ازدواج کرد و هم اکنون صاحب یک پسر به نام کارن می باشد. وی در رابطه با ازدواجش می گوید: “مهمترین اتفاق زندگی من آشنایی و ازدواج با همسرم بود، بنابراین برای من تا همیشه زندگی در کنار خانواده در درجه اول قرار دارد”.

زندگینامه جدید حمید عسگری

بازیگری حمید عسگری

حمید عسگری نیز مانند خیلی از همکاران خود بازیگری را تجربه کرده است. از جمله فیلم هایی که او در آنها حضور داشته است می توان به شانس، عشق، تصادف (۱۳۹۳)، دو دوست (۱۳۹۳) و همچنین مجموعه شام ایرانی و سریال سی و نه هفته (۱۳۹۳) اشاره کرد. حمید عسگری در فیلم «شانس، عشق، تصادف» با بازیگرانی چون محمدرضا شریفی نیا، سیروس گرجستانی، بهنوش طباطبایی و سحر قریشی همبازی بود.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

زندگینامه کامل حمید عسگری

علاقه به استقلال

حمید عسگری به رنگ آبی علاقه زیادی دارد، وی استقلالی دو آتیشه است و اغلب اخبار مربوط به تیم محبوبش را دنبال می کند. عکس زیر مربوط به شب تولد حمید عسگری می باشد که دوستانش با دعوت از فرهاد مجیدی او را سورپرایز کرده بودند.

بیوگرافی خاص حمید عسگری

آلبوم هایی که روانه بازار کرده

حمید عسگری تا کنون چند آلبوم روانه بازار موسیقی کرده است که از این میان می توان به آلبوم کما ۱ (۱۳۸۵)، کما ۲ (۱۳۸۸)، کما ۳ (۱۳۸۹)، خوشبختی (۱۳۹۲)، از عشق (۱۳۹۴)، دیوانه وار (۱۳۹۵) اشاره کرد.

اولین آلبوم رسمی حمید عسگری با نام کما ۱ با استقبال زیادی همراه بود و این آلبوم با انتشار در سال ۱۳۸۵ توانست رکورد پرفروش ترین آلبوم سال را به دست آورد و پدیده سال لقب گرفت. البته او بیش از این آلبوم به صورت غیر رسمی دو آلبوم دیگر تحت عنوان دلبریده و پرنده را نیز روانه بازار موسیقی کرده بود. تنظیم کننده سه قطعه از این آلبوم بر عهده مرحوم بهنام صفوی بود.

جدیدترین آلبوم موسیقی حمید عسگری تحت عنوان دیوانه وار مربوط به ۵ سال پیش می باشد که در تاریخ ۳۰ فروردین ماه سال ۱۳۹۵ منتشر شد که ترانه سرایی این آلبوم را علی ایلیا بر عهده داشت و آهنگ سازی این آلبوم را نیز خود حمید عسگری را انجام داد. تنظیم آهنگ ها نیز بر عهده مهران خالصی، کوشان حداد، مهران خاصی و شهاب اکبری بود. شهاب اکبری به همراه ایمان حجت کار میکس و مسترینگ قطعات این آلبوم را انجام دادند.

جدیدترین بیوگرافی حمید عسگری تصاویر جدید از حمید عسگری تصاویر دیدنی از حمید عسگری تصاویر جذاب از حمید عسگری تصاویر تماشایی از حمید عسگری تصاویر دیدنی از حمید عسگری خواندنی ترین بیوگرافی حمید عسگری تصاویر هنری از حمید عسگری عکس های متفاوت از حمید عسگری عکس های جذاب از حمید عسگری عکس های خاص از حمید عسگری عکس های منحصر به فرد از حمید عسگری بیوگرافی حمید عسگری و تصاویر جدید او عکس های حمید عسگری خواننده محبوب

استقبال از کنسرت های حمید عسگری

حمید عسگری از آن دست خوانندگان پاپی است که در شهرهای مختلف ایران و همچنین در خارج از ایران کنسرت های زیادی برگزار کرده است و با هر اجرای خود در شهرهای همچون نیویورک، دالاس، تورنتو، لس آنجلس، واشینگتن، نیویورک و سن خوزه با استقبال ایرانی های مقیم آنجا رو به رو شده است.

بیوگرافی از حمید عسگری

حال بعد از مطالعه بیوگرافی حمید عسگری، می توانید عکس های جذاب و دیدنی وی در استایل های مختلف، را در این قسمت ملاحظه نمایید.

بیوگرافی جدید حمید عسگریعکس متفاوت حمید عسگری

بیوگرافی جالب حمید عسگریحمید عسگری و سحر قریشی

بیوگرافی متفاوت حمید عسگری حمید عسگری در برنامه خندوانه

بیوگرافی کامل حمید عسگری  عکس جذاب حمید عسگری

بیوگرافی و عکس حمید عسگریحمید عسگری در کنار بهنام صفوی

بیوگرافی جامع حمید عسگریاجرای حمید عسگری در کنسرت

بیوگرافی کمتر دیده شده حمید عسگریعکسی از حمید عسگری

بیوگرافی دیدنی حمید عسگریعکس جدید حمید عسگری و پسرش کارن

بیوگرافی حمید عسگریتیپ شیک حمید عسگری

بیوگرافی جذاب حمید عسگریعکس حمید عسگری خواننده پاپ

بیوگرافی و زندگینامه حمید عسگریعکس متفاوت حمید عسگری

بیوگرافی و زندگی نوشته حمید عسگری  حمید عسگری در حال بازی بیلیارد

زندگینامه متفاوت حمید عسگریعکس جالب حمید عسگری و پسرش

بیوگرافی حمید عسگریحمید عسگری در حال گیتار زدن

بیوگرافی و انواع عکس حمید عسگریعکس جالب حمید عسگری

زندگینامه خاص حمید عسگریعکس موتور سوار حمید عسگری

زندگینامه جذاب و دیدنی حمید عسگری

ضمن اینکه امیدواریم بیوگرافی حمید عسگری و عکس های جذاب این خواننده جوان مورد رضایت شما واقع شده باشد. از شما دوستان عزیز دعوت می کنیم در صورت علاقمندی با رجوع به بخش عکس بازیگران، از بیوگرافی سایر هنرمندان ایرانی و خارجی دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *