دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل های گلدوزی با کاموا جدید با طرح های زیبا و متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۱ دی ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب انواع مدل های گلدوزی با کاموا روی لباس و پارچه های مختلف را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

گلدوزی از انواع هنرهایی است که برای دوختن طرح های مختلف روی پارچه از آن استفاده می شود. گلدوزی با کاموا یا نخ از انواع روش های مختلف برای دوخت طرح های زیبا روی پارچه ها هستند و شما می توانید به کمک نخ و کامواهای رنگی طرح های زیبا و شیکی را روی لباس ها و پارچه های مختلف گل دوزی کنید.

گلدوزی هنری قدیمی و پرطرفدار است که در سال های اخیر برای تزیین لباس ها و سرویس آشپزخانه و … مورد توجه اغلب افراد قرار گرفته است.

گلدوزی با کامواهای رنگی

مدل گلدوزی با کاموا با جدیدترین طرح ها

برای ایجاد طرح گلدوزی روی پارچه ها می توانید از روش های گلدوزی با دست و گلدوزی با چرخ استفاده کنید که انتخاب هر یک از این روش ها برای دوخت گلدوزی روی پارچه به میزان مهارت شما بستگی دارد. بعد از انتخاب روش انجام گلدوزی باید طرح و جنس نخ و کاموای گلدوزی را انتخاب کنید سپس با انتخاب طرح گلدوزی، پارچه و یا لباس مورد نظر تان را به زیبایی تزیین کنید. طرح های گل دوزی از طبیعت الهام می گیرند و شما می توانید برای تزیین پارچه ها و لباس های مختلف از طرح های گل و درخت و پروانه و … استفاده کنید. برای جذابیت بیشتر  این نوع گلدوزی روی لباس بهتر است رنگ کاموای انتخاب شده با رنگ لباس مطابقت و همخوانی داشته باشد. توجه داشته باشید که این نوع گلدوزی اغلب روی لباس های بافتنی استفاده می شود و علاوه بر این شما می توانید با کمک کامواهای رنگارنگ گلدوزی های زیبایی را روی پارچه های مختلف انجام دهید.

مدل گلدوزی
در ادامه توجه شما را به چند مدل گل دوزی زیبا  به وسیله کاموا جلب می کنیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید از بین آن ها طرح گلدوزی شیک و جذابی را انتخاب کنید.

مدل های زیبا و شیگ گلدوزی با کمک کاموا

گل دوزی زیبا و شیک به وسیله کاموا

  •  آرون گروپس

تزیین پارچه با گلدوزی

گل دوزی به کمک کاموا

طرح گلدوزی روی لباس بافتنی

گلدوزی روی بافتنی

گلدوزی برجسته با کاموا

مدل گل دوزی برجسته و جدید به وسیله کاموا

گلدوزی زیبا و برجسته

گل دوزی برجسته به وسیله کاموای رنگی

گلدوزی زیبا و برجسته

گل دوزی شیک و برجسته به کمک کاموا

طرح گلدوزی برجسته با کاموا

مدل گل دوزی به کمک کاموای رنگی

گلدوزی با کاموا

طرح گلدوزی شیک و زیبا

تزیین پارچه با گلدوزی

طرح زیبا و شیک گلدوزی

گلدوزی روی لباس بافتنی

تزیین زیبا لباس بافتنی با گل دوزی

گلدوزی شیک روی بافتنی

گلدوزی به کمک کاموای رنگی

گلدوزی با کاموا

گل دوزی شیک به وسیله کاموا

جدیدترین مدلهای گل دوزی با کاموا

همانطور که می دانید گل دوزی یکی از سرگرمی های بسیار پرطرفدار در بین خانم ها می باشد که در واقع یه عنوان یک هنر بسیار با ارزش محسوب می شود که دارای انواع مختلفی است و یکی از انواع آن گل دوزی با کاموا است که با کامواهای رنگارنگ می توانید روی کیف، شال، مانتو، و ….گل دوزی کنید.

گلدوزی با کاموا روی کیف

 گل دوزی با کاموا امروزه در بین اکثر خانم های هنرمند طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و به منظور زیباتر شدن گل دوزری رو لباس باید رنگی را برای کاموا انتخاب کنید که با رنگ لباس همخوانی داشته باشد و این نکته را به خاطر داشته باشید که گل دوزی با کاموا در بیشتر موارد بر روی لباس های بافتنی مورد استفاده قرار گرفته می شود، در ادامه مطلب جدیدترین مدل های گل دوزی با کاموا را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن ها بتوانید گل دوزی های زیبایی را انجام دهید بنابراین اگر شما عزیزان به دنبال ایده های شیک جهت طرح گل دوزی با کاموا هستید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

 گلدوزی به شکل گل  طرح ساده و شیک گلدوزی مدل گلدوزی با کاموا گلدوزی با کاموا در طرح های جدید

گل دوزی با کامواهای رنگی گل دوزی با کاموای رنگی مدل گلدوزی شیک و زیبا گلدوزی با کاموای رنگی مدل گلدوزی ساده و زیبا گل دوزی با کاموا بر روی بافتنی گل دوزی برجسته با کاموا گلدوزی زیبا و شیک با کاموای رنگی گلدوزی زیبا و شیک

در این مطلب انواع مدل های گل دوزی با کامواهای رنگی را گردآوری کرده ایم که شما می توانید با الگوبرداری از این مدل ها، گلدوزی با طرح شیک و مناسبی را برای تزیین انواع پارچه ها انتخاب کنید، جهت مشاهده انواع مدلهای گلدوزی می توانید روی لینک کلیک نمایید

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *