دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رونمایی از لپ تاپ جدید Dell Inspiron

  • مرضیه نوروزیان
  • ۹ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

یه تازگی اینتل از پردازنده های جدیدی چون سری امبر لیک و ویسکی لیک رونمایی کرده است. در بین سازنده های لپ تاپ، دل از اولین هایی است که در محصولات خود مانند سری اینسپایرون ۷۰۰۰ این پردازنده ها را به کار برده است. 

 سری ۷۰۰۰ بالاترین مدل ها ازسری اینسپایرون می باشد. این لپ تاپ بسیاری از خصوصیات سری XPS مانند بدنه فلزی را دارا می باشد. ضمن اینکه با نمایشگرهای ۱۳، ۱۵ و ۱۷ عرضه شده است.
هر سه اینچ این لپ تاپ از فناوری تصویر HDR و نمایشگرهای چرخنده ۳۶۰ درجه ای با حاشیه های باریک پشتیبانی می کنند. ضمن اینکه دستیار مجازی الکسای آمازون برای آن ها در نظر گرفته شده است. سیستم دفع حرارت جدید  با دریچه های تعبیه شده در لولای ۳۶۰ درجه برای آن ها طراحی شده است. لپ تاپ جدید Dell Inspiron
 سری اینسپایرون دارای درگاه USB-C سازگار با خروجی دیسپلی پورت می باشد. دل اعلام کرده که برای روشن کردن دستگاه نیازی به فشردن کلید خاصی نیست و کاربر تنها با لمس حسگر اثر انگشت تعبیه شده می تواند آن را روشن کند. مدل های ۱۳ و ۱۵ اینچی در مدل هایی با نمایشگرهای UHD ارائه می شوند.
برای دو مدل ۱۵ و ۱۷ اینچی، کارت های گرافیک انویدپا در نظر گرفته شده است. مدل ۱۳ اینچی آن، ۸۷۹ دلار قیمت دارد. مدل های ۱۵ اینچی با نمایشگرهای fHD و UHD با قیمت ۸۴۹ و ۱۲۴۹ دلار ارائه شده است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *