دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نوکیا دوباره برند Pureview را در اختیار گرفت

  • مرضیه نوروزیان
  • ۶ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

کاربران بسیاری در انتظار بودند که مایکروسافت سرانجام گوشی هوشمندی را با دوربین Pureview ارائه کند. در ادامه با سایر اطلاعات در این زمینه همراه ما باشید.

HMD Global که در حال حاضر حق استفاده انحصاری از برند نوکیا را در اختیار دارد، تا به امروز موفقیت خوبی در تولید و عرضه گوشی هوشمند با این برند خاطره انگیز و قدیمی به دست آورده است. 

این شرکت فنلاندی اکنون با خریداری برند Pureview از مایکروسافت، یک قدم دیگر به احیای کامل نوکیا نزدیک تر شده است. برند Pureview اولین بار در سال ۲۰۱۲ با ارائه گوشی همراه نوکیا ۸۰۸(مجهر به سیستم عامل سیمبین) ارائه شد.

در حال حاضر، بیش از همه طرفداران ویندوز فون با گوشی منحصر به فرد لومیا ۱۰۲۰ و برخی دیگر از گوشی های رده بالای ساخت نوکیا، این برند را به یاد می آورند.

گرفتن برند pureview توسط نوکیا

مایکروسافت برند Pureview را در سال ۲۰۱۳ به همراه نوکیا، تحت سلطه خود گرفت. ضمن اینکه مالکیت رسمی آن در ۲۳ آگوست ۲۰۱۸ به اچ ام دی گلوبال انتقال یافت. اچ ام دی گلوبال به تازگی رابط کاربری گوشی های خود را به روزرسانی کرده و پشتیبانی از قابلیت گوگل لنز و موشن کیچر را به آن افزوده است.

با این که اچ ام دی گلوبال مهندسان بسیاری از نوکیا را جمع آوری کرده و برند Pureview را به اختیار خود در آورده اما این موضوع عرضه یک گوشی هوشمند با دوربین ۴۰ مگاپیکسلی را تضمین نمی کند.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *