دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های انواع مدل پالتو ۲۰۱۶ مدرن و شیک

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۴
  • ۰

شروع فصل پاییز با داغ شدن بازار خرید پالتو همراه است هنگام خرید پالتو باید نکات مهم و قابل توجه بسیاری در نظر گرفته شوند که در این مطلب به آن نکات می پردازیم و تصاویر مدل پالتو ۲۰۱۶ زیبا و جدید را با هم مشاهده می کنیم .

پالتو از جمله پوشاکی است که فصل پاییز و زمستان  بازار خرید آن داغ می باشد هنگام خرید پالتو باید دو موضوع اصلی و بسیار مهم را در نظر گرفت یکی از این مسایل این است که آیا می خواهید آن را تنها بپوشید یا همراه با لباس دیگری و مساله دوم  پوشیدن آن به طور روزانه یا تنها در موقعیت های خاص می باشد . در این مطلب به نکات مهم برای خرید پالتو می پردازیم وتصاویر مدل پالتوی جدید را با هم مشاهده می کنیم .

نکات مهم در خرید پالتو

حال به نکات مهم خرید پالتو می پردازیم اولین نکته تک لایه بودن یا دو لایه بودن آن می باشد توجه کنید که پالتو های دو لایه بیشتر گرم می کنند و پالتوهای تک لایه تنها می توانند حکم بارانی را داشته باشند اگر می خواهید پالتوی دو لایه بخرید سعی کنید اندازه آن را طوری انتخاب کنید که مجبور نباشید لباس دیگری همراه آن بپوشید نکته دوم نوع و کیفیت آن می باشد پارچه های کشمیر علاوه بر گرم بودن سبک نیز هستند و پارچه های ابریشمی و پشمی ساخته شدن از پوست حیوانات عایق گرما می باشند .

نکته دیگر بلندی و قد پالتو می باشد زنان اکثرا پالتوهای کوتاهتر را انتخاب می کنند که بهتر است بگویم اینگونه پالتوها تنها بالا تنه را گرم می کنند و پاها در معرض شدید باد سرد قرار می گیرند . انتخاب رنگ نیز در خرید پالتو مهم می باشد پالتوهای رنگ تیره گرما را بیشتر جذب می کنند سایز پالتو نیز از دیگر نکات مهم در انتخاب مدل پالتو می باشد .

عکس مدل پالتو ۲۰۱۶

در مورد نکاتی که باید هنگام خرید پالتو رعایت شود صحبت نمودیم حال تصاویر مدل پالتو جدید و شیک را با هم مشاهده می نماییم .

مدل پالتو دخترانه

همانطور که گفتیم اگر می خواهید پالتو را تنها بپوشید بهتر است اندازه آن بلند باشد تا نیاز به پوشیدن لباس دیگری همراه با آن وجود نداشته باشد .

  •  آرون گروپس

انواع مدل پالتوهمانطور که در بالا اشاره شد هرچند انتخاب رنگ پالتو اختیاری است اما مدل پالتو های رنگ تیره گرمای بیشتری جذب می کنند . .

مدل پالتو زیباپالتو با جنس کشمیر سبک و جنس پشمی یا ابریشمی عایق گرما هستند .

پالتو شیک و زیباپالتو زیبا و جذابمدل پالتو دخترانهمدل پالتو بسیار شیک مدل پالتو دخترانهمدل پالتو شیکمدل پالتو با طرح گل مدل پالتو دخترانه زیباعکس مدل پالتو کلاه دارمدل پالتو دخترانه سادهعکس مدل پالتو دخترانه جذاب و شیکمدل پالتو زیبامدل پالتو چرمعکس پالتو دخترانه زیبامدل پالتو زیبا زیپ دارعکس مدل پالتو ساده و شیکمدل پالتو رسمی

در این مقاله در مورد نکات مهم هنگام خرید پالتو ذکر شد وتصاویر زیباترین مدل های پالتو۲۰۱۶ را با هم مشاهده نمودیم امیدوارم نکات ذکر شده برای شما مفید باشد و از دیدن تصاویر مدل پالتو ۲۰۱۶ لذت کافی را برده باشید .

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *