دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

راهنمای بازدید از آبشار دارنو نوشهر، بهشتی در ایران

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

آبشار دارنو از مکان های دیدنی و جاذبه های توریستی در شمال ایران و استان مازندران است که از جاذبه های بکر و دیدنی آن محسوب می شود این آبشار در شهرستان نوشهر و در جوار رودخانه فراخیین واقع شده است و برای دیدن این آبشار از مسیرهای زیبایی عبور خواهید کرد.

شمال ایران دارای مناطق گردشگری بکر و بی نظیری است که از جذاب ترین این مکان ها می توان به آبشار دارنو، در منطقه نوشهر استان مازندران اشاره کرد مسیر سفر به این منطقه بسیار جذاب و تماشایی است عبور از جاده دیدنی و زیبای چالوس با چشم اندازهای خاص و همچنین نزدیکی این آبشار به رودخانه فراخین زیبایی آن را دو چندان کرده است. این منطقه با آرامش خاصی که دارد می تواند انتخاب خوبی برای یک سفر نشاط بخش و آرامش دهنده باشد.

آبشار زیبای دارنو

منطقه تماشایی آبشار دارنو در نوشهر:

این آبشار با جاذبه های بی نظیر خود انتخاب مناسبی برای یک روز تفریحی است در مسیر این آبشار پیاده روی موجب لذت بیشتر از سفر و خاطره انگیز شدن آن می شود این آبشار دارای دو آبشار بزرگ و کوچک است و برای سفر به این منطقه باید آگاهی و تجهیزات لازم را داشته باشید.

مکان های دیدنی دارنو

آبشار دارنو از ۷ آبشار تشکیل شده است و اصلی ترین آبشار آن که دارای بلندترین ارتفاع است ۲۵ متر ارتفاع دارد که دیدن آن بسیار حیرت انگیز است قرار گرفتن این آبشار در میر جنگلی به زیبایی آن افزوده و آن را برای گردشگران دیدنی تر کرده است.

 

این آبشار زیبا در تمام فصل های سال جاری است و با تغییر فصل طبیعتی جدید و خاص به خود می گیرد دیدن این آبشار در فصل های مختلف است بسیار دیدن دارد و برای یک تجربه گردشگری ماندگار است. برای دیدن این آبشار باید مسیری را پیاده روی داشته باشید مسیری نیم ساعته که اگر با جمع های دوستانه و خانوادگی طی شود می تواند لحظاتی شاد و مفرح را برای شما به همراه داشته باشد.

  •  آرون گروپس

آبشاز بلند دارنو

برای راحتی پیمودن مسیر پیاده روی در این آبشار باید از کفش های مناسب استفاده کنید و همچنین لوازم ضروری مانند آب و تلفن همراه را در دست داشته باشید همچنین می توانید برای اطمینان بیشتر قبل از شروع پیاده روی به اطرافیان از مکان خود خبر دهید تا در صورت لزوم از کمک آنها بهره مند شوید.

طبیعت زیبای دارنو می تواند توجه هر گردشگری را به خود جلب کند این منطقه به دلیل دور بودن و دسترسی دشوار آن دارای گردشگران کمی است و کمتر شناخته شده است که همین امر موجب بکر بودن و تازه بودن مناظر این منطقه است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *