دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اعلام قیمت و مشخصات ام جی ۳ مدل ۲۰۱۸

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

به تازگی اخباری مبنی بر اعلام قیمت و مشخصات هاچ بک ام جی ۳ منتشر شده است. این خودروی تولید با نوع قبلی خود تفاوت زیادی دارد. ام جی یک برند انگلیسی در ایران است که با مالکیت خودروسازی سایک چین اداره می شود. 

ام جی به تازگی قیمت و آپشن های مختلف ام جی ۳ فیس لیفت را که جعبه دنده اتوماتیک و سیستم رسانه ای جدید با قابلیت انطباق با گوشی هوشمند به آن اضافه شده، معرفی کرده است.

قیمت پایه این هاچ بک برابر با ۱۱,۶۷۰ دلار است و دارای موتور ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۰۹ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر است. این موتور با جعبه دنده اتوماتیک کنترل می گردد. مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۷ لیتر بر کیلومتر خواهد بود. تجهیزات این مدل شامل صفحه لمسی ۸ اینچی با بلوتوث، رابط اپل کارپلی و اندروید اتو، صندلی های پارچه ای با طرح چهارخانه، چرخ های ۱۵ اینچ آلیاژ آلومینیوم و منیزیم و سیستم صوتی دیجیتال یاماها با چهار بلند گو می باشد.

مشخصات ام جی 3 مدل 2018

به لحاظ ایمنی دارای دوربین دنده عقب، ترمز کمکی و سنسور پارکینگ می باشد. ترمز کمکی زمانی کاربرد دارد که راننده پدال ترمز را به اندازه کافی فشار نداده و این ترمز فشار را بیشتر خواهد کرد.

مشخصات ام جی 3 مدل 2018

مدل فول آپشن ام جی ۳ با کد اکسایت معادل ۱۲,۷۶۷ دلار قیمت دارد. این مدل صدای گیراتری نسبت به سیستم صوتی مدل پایه دارد. در این خودرو چرخ های آلیاژی دو رنگ ۴۰ سانتی متری و صندلی های کرم رنگ با طرح چهار خانه وجود دارد. رنگ های در نظر گرفته شده برای این خودرو سفید، زرد و سه رنگ متالیک قرمز، نقره ای و آبی با گارانتی هفت ساله بدون محدویت کیلومتر و خدمات جاده ای می باشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *