دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی مبینا نصیری و ۳۵ عکس جذاب از وی

  • زهرا خانزاده
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب، بیوگرافی مبینا نصیری و جدیدترین عکس های منتشر شده از این مجری تلویزیون و گوینده رادیو را برای هوداران و علاقمندان وی ارائه خواهیم کرد که امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.

مبینا نصیری مجری ۲۹ ساله تلویزیون و رادیو می باشد، وی در شبکه های مختلف صدا و سیما، اجرای برنامه های متفاوتی را برعهده داشته است و از آن دست مجریانی می باشد که برای مدت ۲ سال به علت ممنوع التصویری از حیطه اجرا به دور بوده است. برای آشنایی با کارنامه کاری و بیوگرافی مبینا نصیری تا پایان این مطلب با آرگا همراه باشید.

بیوگرافی مجری جوان تلویزیون مبینا نصیریمبینا نصیری

بیوگرافی مبینا نصیری

مبینا نصیری متولد ۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۸ در تهران است. پدر مبینا جانباز بوده و وی دارای یک خواهر به نام مونا و یک برادر به نام سجاد می باشد. او همچنین فارغ التحصیل رشته مترجمی زبان در مقطع کارشناسی است.

فعالیت مبینا نصیری در عرصه اجرا، با گویندگی در رادیو شروع شد. پس از حضور متمادی در رادیو و موفقیت او در نحوه ارتباط با مخاطب، باعث شد از سوی جشنواره رادیو جوان به عنوان گوینده برگزیده انتخاب شود. به همین دلیل وی به تلویزیون راه پیدا کرد و در شبکه های مختلف سیما در مقام مجری، برنامه های مختلفی را اجرا کرد. مبینا نصیری همچون رضا رشیدپور، صبا راد، احسان علیخانی، علی ضیا، نجمه جودکی، آزاده نامداری و… کار خود را از رادیو شروع نموده و با سعی و تلاش خود به این مرحله رسیده است. در ادامه بیشتر با بیوگرافی مبینا نصیری آشنا خواهید شد.

در پاییز سال ۹۲، مبینا نصیری به همراه علی مرادی عهده دار اجرای برنامه زنده «امروز هنوز تموم نشده» از شبکه ۱ سیما بود، به گفته مبینا نصیری در یکی از این برنامه ها، نویسنده برنامه مطالبی را در قالب دیالوگ به وی می دهد که در پایان دیالوگ باید با عبارتی بدون بیان آن شوخی می کرده و اشاره ای هم به شخصیت عروسک مجموعه کلاه قرمزی می کرده است، اما گویا علی مردای از متن دیالوگ اطلاعی نداشته و در آیتم مربوط به او دخالت کرده و  برای جلوگیری از دخالت مرادی، وی ناچار شده با بیان عبارت به شکل غیر مستقیم او را از این کار منصرف کند. به همین دلیل روز بعد از برنامه، نویسنده برنامه اخراج و او نیز به مدت ۲ سال ممنوع التصویر می شود.

عکس های متفاوت مبینا نصیری

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

۳۵ عکس های مبینا نصیری با ژست های متفاوت

مبینا نصیری مسافرت و ایرانگردی را دوست دارد و به مناطق مختلف ایران سفر کرده است و عکس های زیادی از مناطق دیدنی، موزه ها و ابنیه های تاریخی گرفته است و با الهام از این نمادهای باستانی، فرهنگی، ملی و سنتی طرح های زیبای را بر روی لباس های خود پیاده کرده است. به همین علت برای اولین بار پس از انقلاب، از سوی جشنواره مد و لباس فجر به عنوان خوش پوش ترین مجری تلویزیون انتخاب گردید. حال که تا حدودی با بیوگرافی مبینا نصیری و تمایلات و خواسته های وی آشنا شدید، پیشنهاد می کنیم از عکس های زیبایی که در ادامه ارائه می دهیم دیدن نمایید.

بیوگرافی جدید مبینا نصیریژست متفاوت مبینا نصیری

عکس و زندگینامه مبینا نصیریعکس مبینا نصیری مجری برنامه سیمای خانواده

بیوگرافی و عکس های مبینا نصیریسلفی مبینا نصیری با عوامل پشت صحنه

عکس های دیدنی مبینا نصیریعکس هنری مبینا نصیری

عکس های مبینا نصیری و زندگینامه ویسلفی زیبای مبینا نصیری

عکس های جذاب مبینا نصیریژست خاص مبینا نصیری

عکس های مبینا نصیری مجری شبکه یک سیمامهسا تقدمی و مبینا نصیری

عکس های مبینا نصیری مجری و گوینده رادیو و تلویزیونعکس مبینا نصیری در حال اجرای برنامه بر روی صحنه استیج

عکس مبینا نصیری در کنار مجری مردمحمد سلوکی و مبینا نصیری

مبینا نصیری مجری برنامه سیمای خانوادهمبینا نصیری با لباس محلی

مبینا نصیری مجری برنامه صبح بخیر ایرانعکس مبینا نصیری

عکس مبینا نصیری در کنار مجری زنمبینا نصیری و رویا حسینی

بیوگرافی مبینا نصیریعکس جالب مبینا نصیری

بیوگرافی متفاوت مبینا نصیریعکس مبینا نصیری مجری شبکه یک

مبینا نصیری خوش پوش ترین مجری تلویزیونتیپ متفاوت مبینا نصیری

بیوگرافی جدید و خواندنی مبینا نصیریعکس زیبای مبینا نصیری

انواع عکس و زندگینامه مبینا نصیریمبینا نصیری مجری شبکه جام جم

بیوگرافی جذاب مبینا نصیریعکس مبینا نصیری با مدل های مختلف مانتو

کارنامه کاری مبینا نصیری

  • آفتابگردان/ شبکه دو
  • جوانی/ شبکه جام جم
  • زیتون/ شبکه جام جم
  • صعود/ شبکه آموزش
  • مکتب خانه غیر انتفاعی/ شبکه آموزش
  • صبح بخیر ایران/ شبکه یک
  • امروز هنوز تمام نشده/ شبکه یک
  • شبکه هر ایرانی/ شبکه یک
  • ویژه برنامه تحویل سال نو ۹۳/ شبکه یک
  • ویژه برنامه های برای روز زن، روز دختر/ شبکه یک
  • سیمای خانواده/ شبکه یک
  • اینجا ایران است/ شبکه جام جم
  • باغ رمضان/ شبکه تهران
  • خانه مهر/ شبکه جام جم
  • اجرای یک مسابقه/ شبکه سلامت

بیوگرافی مبینا نصیری عکس مبینا نصیری در محرم

ازدواج مبینا نصیری با مجری مشهور تلویزیون

مبینا نصیری در یکی از مصاحبه هایش که در سال ۹۶ انجام داد؛ اعلام کرد که به زودی قرار است با یک مجری سرشناس ازدواج کند تا اینکه در اواخر سال ۹۹ یعنی در اسفندماه وی که با مهدی توتونچی مجری ۴۱ ساله شبکه ورزش پیوند ازدواج بسته بود، ازدواجشان را رسانه ای کردند، او با انتشار عکس زیر و متنی عاشقانه در اینستاگرامش، خبر از ازدواجش با مجری شناخته شده تلویزیون را داد.

سرگذشت مبینا نصیری

مهدی توتونچی همسر سابق نیلوفر اردلان فوتسالیست تیم ملی زنان بوده و از وی دارای یک فرزند پسر به نام رادان می باشد.

علاقه به بازیگری

مبینا نصیری همچون بسیاری از همکارانش، پیشنهاد های بازیگری زیادی داشته که برخی از آنها کار های قابل قبولی نیز بودند اما ترجیح وی و پدرش این بوده که می تواند در عرصه اجرا ماندگار تر باشد.

گالری عکسهای مبینا نصیری

اما با این وجود هنوز هم به این حرفه علاقه داشته و تمایل دارد، بازیگری را تجربه کند، بنابراین می گوید؛ اگر روزی پیشنهاد جذابی در این زمینه داشته باشد، شاید آن را قبول کند.

جدیدترین عکس های مبینا نصیری

در ادامه زندگینامه مبینا نصیری مجری شناخته شده و محبوب کشورمان دعوت می کنیم از مجموعه تصاویر جدید و خانوادگی وی دیدن کنید.

عکسهای جدید مبینا نصیری شرح حال مبینا نصیری زندگی نوشته در مورد مبینا نصیری زندگی نوشته درباره مبینا نصیری بیوگرافی مبینا نصیری +تصاویر جدید زندگی نوشته خواندنی مبینا نصیری زندگی نوشته کامل مبینا نصیری جدیدترین بیوگرافی مبینا نصیری زندگی نوشته متفاوت مبینا نصیری زندگی نوشته جدید مبینا نصیری زندگی نوشته مبینا نصیری و همسرش زندگی نوشته مبینا نصیری عکس و بیوگرافی مبینا نصیری

با بیوگرافی مبینا نصیری مجری خوب و توانای تلویزیون آشنا شدید که امیدواریم مطالعه آن برای شما عزیزان نیز جذاب بوده باشد و از تماشای عکس های دیدنی و جذاب وی لذت برده باشید. حال می توانید به بخش عکس بازیگران مجله آرگا مراجعه نمایید و از دیگر مطالب منتشر شده در رابطه با زندگی خصوصی و عکس های جدید و متفاوت بازیگران و چهره های شناخته شده دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *