دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی غول های ۱۰۰۰ اسب بخاری که رویایی به نظر می رسند!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

خودروهایی با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری دارای تعداد معدودی می باشند. این خودروها از نظر پیشرانه نیز ممتاز و شاخص هستند. در ادامه مجموعه ای از خودروها را به شما معرفی کرده ایم.

 خودروهای تولیدی با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار را در دسته ای متفاوت از خودروها قرار می دهند. کلید این خودروها با ویرون در سال ۲۰۰۵ زده شد. در این سال ها، شرکت های تیونینگ مانند هنسی دست به تیونینگ خودروهای قدرتمند و تولید خودرو با قدرت بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار زده است.

بوگاتی شیرون خودرویی است که ۱۳ سال پیش با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار تولید شده اما از آن پس تعداد کمی از خودروها به آن پیوسته اند.

بوگاتی شیرون

شیرون دارای موتور ۸ لیتری و ۱۶ سیلندر است و به کمک ۴ توربو می تواند ۱,۴۷۹ اسب بخار قدرت و ۱,۱۸۰ پوند-فوت گشتاور تولید کند. این خودرو در سال ۲۰۱۶ و برای رسیدن به سرعت فوق العاده بالای ۴۰۲ کیلومتر بر ساعت معرفی شد. طبق تبلیغ های یوگاتی، شیرون توانایی رسیدن به سرعت ۴۶۳ کیلومتر بر ساعت را دارد.
غول های ۱۰۰۰ اسب بخاری
شیرون رکوردی با عمر کوتاه دیگری در کارنامه خود دارد که همان ثبت مدت زمان کمتر از ۴۲ ثانیه برای صفر تا ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت می باشد و چند هفته بعد از آن، کویینزگ آگرا RS توانست رکورد شیرون را بشکند. شیرون توانسته با قدرت و سرعت استثنایی در کنار عملکردهای لوکسی مانند خودروهای بنتل و رولزرویس خود را پیشتاز خودروهای جهان معرفی کند.

 کویینگزگ رگرا

کریستین ون کویینگزگ توانست پایه گذار شرکتی باشد که با عمر کوتاه خود دست به کارهای بزرگ و باورنکردنی بزند. این خودرو دارای پیشرانه ۵ لیتری، ۸ سیلندر و استفاده از دو توربو که می تواند ۱,۱۰۰ اسب بخار را از موتور احتراقی خود دریافت کرده و با کمک یک سیستم الکتریکی گشتاوری، مجموعه خروجی قدرت این خودرو را به عدد ۱,۵۰۰ اسب بخار برساند.غول های ۱۰۰۰ اسب بخاری

شتاب صفر تا ۱۰۰ را در ۲.۸ ثانیه تجربه می کند و بنابر ادعاهای کویینگزگ این خودرو می تواند سرعتی برابر با ۳۹۹ کیلومتر بر ساعت را در مدت زمان ۲۰ ثانیه بپیماید.

NextEV N10

این خودروی چینی توانسته پیست نوربرگرینگ آلمان را سریع تر از پورشه ۹۱۱GT2 RS طی کند. این خودروی برقی قادر است که یک مگاوات قدرت را از دل موتور بیرون بکشد. به طوری که برای هر چرخ آن ۳۳۵.۲۵ اسب بخار قدرت توزیع می شود.

غول های ۱۰۰۰ اسب بخاری

خودروی AWD(چهار چرخ محرک)، تمام برقی می تواند صفر تا ۱۰۰ را در ۲.۷ ثانیه تجربه کند و سرعت نهایی ۳۱۲ کیلومتر بر ساعت را برای خود ثبت کند.

Zenvo TS1 GT

این خودرو محصول تولیدی خودروساز دانمارکی با نام Zenvo  می باشد و یک فیس لیفت پیشرفته از Zenvo ST1 است. دارای پیشرانه ۵.۸ لیتر و ۸ سیلندر می باشد و دارای دو عدد توربوشارژ است.غول های ۱۰۰۰ اسب بخاری

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

این خودرو ۱,۱۰۴ اسب بخار قدرت و ۸۴۰ پوند-فوت گشتاور را به صورت مطمئن در باشگاه خودروهای بالای ۱۰۰۰ اسب بخار جای می دهد. خودرویی که شتاب صفر تا ۱۰۰ را در ۳ ثانیه تجربه می کند. سرعت رکوردی آن نیز ۳۷۵ کیلومتر بر ساعت می باشد.

آگرا RS

شرکت کویینزگ از خودروهایی با شتاب گیری، ترمز گیری و رکوردهای سرعت می باشد. با استفاده از بسته مگاوات برای قدرت دهی در مجموع ۱,۳۴۱ اسب بخار تولید می کند. البته دیگر این خودرو تولید نمی شود.

غول های ۱۰۰۰ اسب بخاری

هنسی ونوم F5

این خودرو دارای موتور ۸ لیتری با قدرت ۱,۶۰۰ اسب بخاری است. رونمایی آن در سال ۲۰۱۷ انجام اما قرار است در سال ۲۰۱۹ به مرحله تولید برسد.

غول های ۱۰۰۰ اسب بخاری

Rimac C-Two

این خودرو قرار است در سال ۲۰۱۹ به مرحله تولید برسد. این خودروی الکتریکی می تواند با موتورهای برقی ۱,۸۸۸ اسب بخار قدرت تولید کند و  به حداکثر سرعت ۴۱۵ کیلومتر بر ساعت برسد.

غول های ۱۰۰۰ اسب بخاری

طبق ادعاهای شرکت سازنده، این خودرو می تواند ۶۴۷ کیلومتر را با یک بار شارژ کامل طی کند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *