دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

عرضه نمایشگر هوشمند گوگل تا پایان سال ۲۰۱۸

  • مرضیه نوروزیان
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
  • دیدگاه‌ها برای عرضه نمایشگر هوشمند گوگل تا پایان سال ۲۰۱۸ بسته هستند

گوگل به تازگی قصد رونمایی از نمایشگر هوشمند خود را دارد. همزمان با گوگل شرکت های بسیاری نیز دست به چنین اقداماتی زده اند.

 گوگل پیش از این طراحی، به شرکت های شخص ثالث اجازه داده بود تا با استفاده از دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی این کمپانی، اسپیکرهای هوشمند بهره مند از این نمایشگر را توسعه دهند.

در حال حاضر گوگل خود قصد عرضه نمایشگر هوشمند را دارد و می خواهد رقیبی برای اکو شو آمازون فراهم آورد.
عرضه نمایشگر هوشمند گوگل
کمپانی گوگل قصد دارد تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی، سه میلیون اسپیکر هوشمند به همراه نمایشگر تولید نماید. این اسپیکرها دارای نمایشگرهای هوشمند و قابلیت های متنوعی می باشند. بهره بردن این اسپیکرها از صفحه نمایش سبب می شود که رابط کاربری آسان تری نسبت به اسپیکرها داشته باشند. چون باعث می شود که کاربر به راحتی بتواند اطلاعات یا تنظیمات مورد نیاز خود را مشاهده کند یا به تماشای تلویزیون بنشیند.

عرضه نمایشگر هوشمند گوگل

این موضوع آشپزخانه را به محیطی مناسب برای این گجت تبدیل می کند. چون کاربران در زمان کار یا آشپزی، طرز تهیه غذاها را چک کرده و با دیدن سریال مورد علاقه شان سرگرم می شوند.

با این وجود نمایشگرهای هوشمند از نظر سخت افزاری توان رقابت با تبلت های هوشمند را دارا می باشند.
عرضه نمایشگر هوشمند گوگل به غیر از کمپانی گوگل، شرکت های سونی، JBL و ال جی خبر از تولید نمایشگرهای هوشمند داده اند. ضمن اینکه لنوو با همکاری گوگل به تازگی نمایشگر هوشمندی ارائه کرده و حالا با معرفی سرویس گوگل وان و خدمات فضای ایری یکپارچه آن، خریداران بیشتری جذب خواهد کرد.

در حال حاضر گوگل سه بلندگوی هوشمند تولید کرده که یکی از آن ها اسپیکر قدرتمند هوم مکس، هوم مینی ارزانتر و گوگل هوم می باشد. ضمن اینکه باز هم به نظر می رسد که این سه محصول موفق به شکست دادن آمازون و اسپیکرهای محبوبش یعنی اکو، اکو اسپات و نمایشگر هوشمند اکو شو نشده اند. احتمالاً به این خاطر است که ساکنین مانتین قصد تولید نمایشگر هوشمند و رقابت با گوگل را دارند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
دیدگاه‌ها برای عرضه نمایشگر هوشمند گوگل تا پایان سال ۲۰۱۸ بسته هستند دیدگاه برای این نوشته