دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل موی پسرانه یک طرفه برای جوانان و نوجوانان مد گرا

  • ندا خوشرو
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل موی پسرانه یک طرفه با جدیدترین متدهای آرایش مو روز دنیا را در مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل موی یک طرفه از انواع مدل موهایی است که در بین پسران جوان از محبوبیت زیادی برخودار است و اگر شما تمایل دارید مدل مویی به روز و جذاب داشته باشید بهتر است موهایتان را به صورت یک طرفه فرم و حالت دهید.

مدل موی پسرانه در انواع مدل های مختلف موجود است و شما می توانید از بین این مدل موهای ساده و فشن، مدل مویی خاص و زیبا را برای حالت دادن به موهای خود انتخاب کنید.

مدل موی پسرانه یک طرفه

مدل موی پسرانه یک طرفه شیک و جدید

اغلب افراد تصور می کنند مدل موی یک طرفه یک مدل موی قدیمی است در صورتی که امروزه این مدل مو یکی از پرکاربردترین مدل موها در بین پسران نوجوان و جوان است. مدل موی یک طرفه از انواع مدل موهای کلاسیک است و اگر شما تمایل دارید از این مدل مو برای حالت دادن به موهای کوتاه و بلند استفاده کنید بهتر است استایل تان نیز متناسب با این مدل مو باشد. توجه داشته باشید که مهم ترین اصل برای داشتن موهای خوش فرم در حالت یک طرفه کوتاه کردن موها به صورت حرفه ای است بنابراین بهتر است در انتخاب مدل کوتاهی موهای خود حساسیت لازم را به خرج دهید. برای شانه کردن و حالت دادن موها به یک طرف ابتدا باید مطمئن شوید که کدام فرق سر با چهره شما مطابقت دارد سپس موهایتان را خیس کنید و به هر طرفی که تمایل دارید موهایتان را شانه بزنید.

مدل موی شیک و زیبا پسرانه

مدل مو یک طرفه

مدل موی پسرانه یک طرفه جدید

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل موی پسرانه  بلند

مدل موی فر پسرانه

مدل موی فر پسرانه

مدل موی پسرانه زیبا و شیک

مدل موی شیک و زیبا پسرانه

مدل موی جدید پسرانه

مدل موی زیبا و جذاب پسرانه

مدل موی شیک و جذاب پسرانه

مدل موی طرفه و جذاب پسرانه

مدل موی کوتاه پسرانه

مدل موی شیک و کلاسیک پسرانه

مدل موی پسرانه یک طرفه کوتاه

مدل مو پسرانه جدید و زیبا

مدل موی شیک و جذاب پسرانه

مدل موی پسرانه مجلسی

اگر موهای شما صاف است برای داشتن ظاهری مرتب و آراسته بهتر است به موهای یک طرفه، حالت دهید و اگر موهای شما فر و حالت دار است بهتر است مناسب ترین فرق را برای شانه زدن موهایتان انتخاب کنید. اگر تمایل دارید موهایتان به خوبی حالت بگیرد می توانید از موس برای حالت دادن به موهایتان استفاده کنید توجه داشته باشید که محصولات براق کننده و مات کننده مو نیز می توانند جذابیت بیشتری به مدل مو پسرانه یک طرفه ببخشند بنابراین بهتر است شما از این وسایل فرم دهنده مو برای حالت دادن به موهای کوتاه و بلند خود استفاده کنید.

 مدل موی شیک و جذاب پسرانه

مدل مو یک طرفه پسرانه

مدل موی کلاسیک پسرانه

مدل موی یک طرفه شیک و ساده

مدل موی شیک و ساده پسرانه

مدل موی زیبا پسرانه

مدل موی جدید پسرانه

مدل موی کوتاه پسرانه

مدل موی پسرانه یک طرفه فشن

مدل موی جذاب پسرانه

مدل موی شیک پسرانه

مدل موی شیک و خاص پسرانه

مدل مو پسرانه

مدل موی ساده و یک طرفه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل موی پسرانه یک طرفه آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها موهایتان را به زیباترین شکل ممکن فرم و حالت دهید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *