دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رندرهای زیبای میت ۲۰ لایت

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

اخبار منتشر شده از ابداعات فوق العاده هواوی در زمینه اسکنر اثر انگشت و تکنولوژی تشخیص سه بعدی چهره در اسمارت فون های میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو خبر می دهد. 

به تازگی هواوی قصد دارد تغییراتی در زمینه اسکنر اثر انگشت و تشخیص سه بعدی چهره انجام دهد. اگر چه سامسونگ در برابر ترند بریدگی نمایشگری که توسط اپل به راه افتاد، مقاومت نشان داد اما بسیاری ازکمپانی های دیگر برای استفاده یا عدم استفاده از این زبان طراحی تردید دارند.

هواوی از این تکنولوژی در خانواده میت ۲۰ نیز استفاده کرده و قبل از آن نیز در موبایل های P20 این بریدگی را دیده ایم. رندرهای جذابی از هواوی میت ۲۰ لایت منتشر شده که در سه رنگ طلایی، مشکی و آبی طراحی شده اند.
رندرهای زیبای میت 20 لایت
این موبایل دارای بریدگی عریضی نسبت به اندازه آیفون ایکس است. علی رغم آنچه به نظر می رسد، میت ۲۰ لایت قرار نیست به قابلیت های تشخیص سه بعدی مجهز باشد و به دلیل دوربین دوگانه سلفی دارای عرض زیاد است. در پایین نمایشگر دارای حاشیه کمی هستند. ضمن اینکه در قسمت پایین نمایشگر ۶.۳ اینچی، جایی برای لوگوی هواوی باقی نمانده است. این موبایل از نظر طراحی و رنگ بسیار جذاب و مورد پسند است. البته اگر بتوانید از بریدگی عریض آن چشم پوشی کنید و آن را نادید بگیرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *