دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پرچمدار بعدی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ است؟

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

بسیاری از کاربران بر طبق عادت در سال آتی منتظر رونمایی از گلکسی نوت ۱۰ هستند. در حالی که اخبار انتشاری خبر از پرچمدار دیگری برای سامسونگ می دهد.

جی وای لی رهبر کمپانی سامسونگ الکترونیکس پس از رهایی از زندان، اعلام کرده که این بار قصد ادغام خط تولید گوشی های سری گلکسی اس و گلکسی نوت ۹ را دارد. این مدیر به دلیل اختلاس و ارتشا به پنج سال زندان محکوم بود.

روش مدیریتی این آقا سبب شده که سامسونگ فروش خوبی نداشته باشد و اپل رکوددار میانگین فروش شود. او از عرضه گلکسی اس ۸ تا گلکسی اس ۹، به روز رسانی زیادی را در گوشی ها اعمال نکرده و محصولات تکراری به بازار عرضه کرده است.پرچمدار بعدی سامسونگ

سامسونگ از تکرار این مسئله در پرچم دار بعدی می ترسد، از این رو به دنبال ادغام سری اس و سری نوت می باشد. احتمالا باید شاهد رونمایی از گلکسی اس ۱۰ باشیم که یکی از نسخه های احتمالی آن پلاس می باشد. قرار است سامسونگ گوشی ۵G را در ماه مارس وارد بازار کند.

دی جی کو(مدیر عامل سامسونگ) گفته است که سامسونگ به دنبال لقب گرفتن نخستین گوشی انعطاف پذیر نیست. بلکه قصد دارد محصولی تولید کند که با کیفیت و منعطف باشد. احتمالاً این گوشی منعطف ترکیبی از سری اس و سری نوت خواهد بود. البته به غیر از سامسونگ، هواوی و اپل شرکت های دیگری چون شیائومی و اوپو نیز به فکر گوشی منعطف هستند. این گوشی منعطف سامسونگ قیمیت بیش از ۱۵۰۰ دلار خواهد داشت. باید دید نخستین مدل ۵G سامسونگ چه زمانی وارد باز می شود و آیا همان اس ۱۰ است یا نه؟

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *