دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

رونمایی از هوندا HR-V مدل ۲۰۱۹

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

هوندا HR-V قصد دارد تا پایان امسال مدل ۲۰۱۹ خود را روانه بازار کند. این خودرو نسل سوم خودروهای تولیدی هوندا HR-V است و در بخش فنی و تجهیزاتی تغییرات زیادی کرده است.

فیس لیفت کراس اورهوندا HR-V  با پیشرانه های جدید دیزل و توربوشارژ معرفی شد. هوندا HR-V نسل دوم خود را در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه و احتمالاً تا سال ۲۰۲۰ خبری از نسل سوم آن نخواهد بود.

ژاپنی ها برای مدل ۲۰۱۹ هوندا HR-V، فیس لیفت ویژه در نظر گرفته اند. این مدل در بخش ظاهری و فنی تغییر کرده و در مدل جدید آن، پنل کروم براق جلو پنجره جایگزین پنل سیاه شده است. به ورودی های هوا در ابعاد بزرگ تر و چراغ های مه شکن در سپر جلو تجهیز شده است. در گران ترین تیپ های این خودرو می توان رینگ های ۱۷ اینچ، چراغ های عقب و جلو تمام LED، سراگزوز کروم و چراغ های عقب دودی را ملاحظه کرد.

رونمایی از هوندا HR-V

در این خودرو عایق بیشتری برای عدم نفوذ صدا به کابین در گلگیرها و درها استفاده شده است. دارای پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۳۰ اسب بخار، گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر و سرعت صفر تا ۱۰۰ را در کمتر از ۱۰.۷ ثانیه تجربه می کند و دارای گیربکس ۶ سرعته دستی است.

رونمایی از هوندا HR-V

قرار است این خودرو در فصل پاییز سال ۲۰۱۸ وارد بازار شود و قیمت در نظر گرفته برای آن برابر با قیمت پایه ۲۰ هزار دلار خواهد بود.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *