دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

رونمایی از اوپو R 17 با اسنپدراگون ۶۷۰ و گوریلا گلس ۶

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

اوپو شرکتی چینی است که قرار است از گوشیOppo R17 رونمایی کند. در این گوشی برای اولین بار از پردازنده ۶۷۰ و گوریلا گلس ۶ استفاده شده است.

اگر چه سامسونگ با ساخت گوشی هایی نظیر گلکسی نوت ۹، عملکرد عالی خود را در جهان اثبات کرده اما در طی چند سال اخیر شرکت های چینی نیز رشد قابل توجهی داشته اند.

 اوپو از شرکت های چینی است که با ارائه گوشی های ارزان، زیبا و با کیفیت نظر کاربران را به خود جلب کرده و با معرفی گوشی بدون حاشیه اوپو فایند ایکس، نگاه همه را نسبت به خود تغییر داد.
رونمایی از اوپو R 17
اوپو آر ۱۷ به اندازه فایند ایکس و گلکسی دارای قدرت نیست اما از پردازنده میان رده کوالکام بهره مند شده و در آن اسنپدراگون ۶۷۰ با ۸ هسته کریو ۳۶۰ به کار رفته که بر مبنای لیتوگرافی ۱۰ نانومتری توسعه می یابند. این توان مصرفی کم، قدرت قابل توجهی را در اختیار کاربر می گذارد.
رونمایی از اوپو R 17
از دیگر بخش های این پردازنده می توان به موتور چند هسته ای هوش مصنوعی، مودم LTE اسنپدراگون X12 و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۱۵ اشاره کرد. این گوشی دارای شارژ سریع VOOD، حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی، حافظه رم ۸ گیگابایتی و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است.
رونمایی از اوپو R 17
دارای پنل ۴.۴ اینچی امولد و بریدگی نمایشگر قطره چکانی است. این بریدگی و حاشیه های باریک به اوپو اجازه می دهد تا نسبت صفحه نمایش به بدنه را به ۹۱.۵ درصد برساند.
رونمایی از اوپو R 17
گوریلا گلس ۶ در آن به کار رفته که گوشی را در مقابل ضربه و … مقاوم می کند. سنسور اثر انگشت آن در زیر صفحه نمایش قرار دارد.
رونمایی از اوپو R 17برای بخش دوربین سلفی به سنسور ۲۵ مگاپیکسلی مجهز شده و دارای دو رنگ بنفش و آبی آسمانی است. دوربین این گوشی می تواند ۸۰۰ صحنه را تشخیص دهد. چون هوش مصنوعی در آن به کار رفته است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *