دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

عرضه اوپو اف ۹ با دوربین دوگانه و فناوری شارژ سریع VOOC

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

اگر چه قبل از اوپو اف ۹، نمونه هایی چون اف وان و اف ۳ نیز ارائه شده بود اما هیچ کدام از فناوری شارژ سریع VOOC بهره مند نشده اند. لطفاً تا پایان مطلب همراه ما باشید.

به تازگی ویدیویی از اپو اف ۹ ارائه شده که نشان می دهد این گوشی دارای دوربین دوگانه و فناوری شارژ سریع VOOC می باشد. این گوشی تمایلی به آشکار کردن مشخصات ظاهری و فنی خودش پیش از رونمایی ندارد.

این گوشی قرار است در روز ۲۴ مرداد(۲۵ آگوست) رونمایی شود و اولین ویدیوی تبلیغاتی آن نیز ارائه شده است. اوپو اف ۹ در طراحی خود در دو رنگ آبی و قرمز وجود دارد. Oppo F9 اولین گوشی هوشمند سری اف است و قرار است با ماژول دوربین دوگانه در پنل پشت به بازار وارد شود. در پنل پشتی آن شاهد ترکیب رنگی و طراحی الگوبرداری شده از تراشه های الماس هستیم. از لنزهای ۱۶ مگاپیکسلی و ۲ مگا پیکسلی بهره مند شده و دوربین سلفی آن ۲۵ مگاپیکسل است.

عرضه اوپو اف 9

دارای نمایشگر ۶.۳ اینچی ۱۰۸۰ پیکسل است و نسبت نمایشگر به بدنه بیش از ۹۰ درصد می باشد. این گوشی قرار است با گوریلاگلس ۶ عرضه شود و از تراشه مدیاتک هلیو پی ۲۰ با پایه اندروید اوریو ColorOS 5.2 استفاده کرده است.

عرضه اوپو اف 9

باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصات این گوشی است و از فناوری شارژ سریع VOOC بهره خواهد برد. به گونه ای که با ۵ دقیقه شارژ تا ۲ ساعت شارژ لازم را برای مکالمه تامین می کند.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *