دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اعلام قیمت تیپ های مختلف هیوندای توسان

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

توسان به تازگی نسبت به اعلام قیمت مدل های مختلف خود اقدام کرده است. در ادامه این مطلب می توانید با مشخصات این تیپ های مختلف به همراه امتیازات آن ها آشنا شوید.

هیوندای توسان همانند گذشته در تیپ های مختلف عرضه شده و این تیپ ها هر کدام در نوع، قیمت و ویژگی منحصر به فرد می باشند. اولین تغییر قابل ذکر در این خودرو، تغییر در مدل پایه ای آن است. نام این مدل از اکتیو به GO تغییر پیدا کرده است.

هیوندای ۲۰۱۹ با تغییرات بسیاری در بدنه داخلی و خارجی همراه است. دو پیشرانه دیزلی و بنزینی برای این خودروها قابل انتخاب است. اولین پیشرانه آن شامل یک پیشرانه ۲ لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی است و با بنزین کار می کند. قدرتی برابر با ۱۶۲ اسب بخار و ۲۰۳ نیوتن متر گشتاوری دارد. دارای سیستم تزریق سوخت است.
تیپ های مختلف هیوندای توسان
پیشرانه دیگر آن ۴ سیلندر بنزینی از نوع توربوشارژردار است که با نام T-GDI شناخته می شود. دارای قدرت ۱۷۴ اسب بخار و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاوری می باشد.
پیشرانه توربو دیزل برای هیوندای توسان دارای دو لیتر حجم می باشد و با کد CRDI شناخته می گردد. قدرت تولیدی این پیشرانه ۱۸۲ اسب بخار و گشتاور آن برابر با ۴۰۰ نیوتن متر است.
تیپ های مختلف هیوندای توسان
ابتدا پیشرانه این خودرو تنها با جعبه دنده ۶ سرعته قابل خرید بود اما اکنون این با جعبه دنده ۸ سرعته قابل خریداری است. این تیپ های مختلف به هشدار تصادف از جلو، سیستم هشدار بین خطوط، سیستم هشدار خودروی پشت سر، سیستم هشدار هشیاری راننده و سیستم ترمز اضطراری خودکار مجهز شده اند.
تیپ های مختلف هیوندای توسان

کاربران این خودرو می توانند پکیجی به نام Safety Pack دریافت کنند که این پکیج دارای کروز کنترل هوشمند، چراغ های اصلی خودکار، سیستم استارت استاپ، ترمز پارک برقی، محفظه سردکن داشبرد، تهویه مطبوع دوگانه خودکار، چراغ های جلو هوشمند و چراغ خوش آمد گویی می باشد. تیپ پایه این خودرو دارای نمایشگر ۷ اینچی مجهز به اپل کار پلی و اندروید اتو، مه شکن جلو، چراغ های روشنایی در روز LED، کروز کنترل، رینگ های فولادی ۱۷ اینچی و چراغ های اصلی خودکار است. مدل پایه ای این خودرو با پیشرانه ۲ لیتری GDI عرضه می شود. دارای جعبه دنده دستی است و سیستم چهار چرخ محرک ندارد. ارائه آن به شکل دیفرانسیل جلو عرضه می شود. امکان سفارش چهار چرخ متحرک و جعبه دنده شش سرعته خودکار برای این خودرو وجود دارد.

تیپ های مختلف هیوندای توسان

تیپ ACTIV X با قیمت ۲۳ هزار و ۱۹۹ دلار به بازار عرضه می شود. دارای سیستم رهیاب ماهواره ای، رادیو دیجیتال، رینگ های آلیاژی ۱۷ اینچی، سنسور پارک عقب، آینه های جانبی تاشو برقی از نوع گرمکن دار، خروجی USB، صندلی برقی، سیستم هشدار میزان باد لاستیک و سیستم صوتی حرفه ای اینفینیتی با ۸ عدد بلندگو و تودوزی چرم می باشد. به پیشرانه دو لیتری بنزینی GDI مجهز است و با جعبه دنده شش سرعته دستی یا خودکار ارائه می شود.

تیپ های مختلف هیوندای توسان

تیپ دیگر این خودرو، Elite است و با قیمت ۲۸ هزار و ۹ دلار عرضه می شود. دارای تجهیزاتی مانند برف پاک کن خودکار، صندلی برقی راننده، دستگیره های در کرومی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، رینگ های ۱۸ اینچی آلیاژی و شیشه های ایمنی می باشد. این مدل در هر سه پیشرانه قابل سفارش است. این نکته را بدانید که بالاترین پیشرانه برای توسان، ۱.۶ لیتری است که با جعبه دنده ۷ سرعته از نوع دوبل کلاچ ارائه می شود. مدل توربو دوبل کلاچ توسان با قیمت ۳۰ هزار و ۲۲۹ دلار عرضه می شود. کامل ترین نسخه توسان، هایلندر نام دارد. این مدل دارای قیمت ۳۴ هزار و ۴۱۰ دلار می باشد. این خودرو بیشترین امکانات توسان را ارائه می دهد.

تیپ های مختلف هیوندای توسان

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

از تجهیزات این خودرو می توان به چراغ های اصلی LED، چراغ های عقب LED، سقف پانوراما، گرمکن و سرد کن صندلی های جلو، نمایشگر ۴.۲ اینچی مقابل راننده، گرمکن فرمان، شیشه های محافظ در برابر اشعه، سینی محافظ جلو و عقب، خروجی های دوگانه اگزوز، گرمکن فرمان، آینه وسط الکتروکرومیک و سنسورهای پارک عقب و جلو اشاره کرد. رنگ مخصوص آن پریمیوم است و با قیمت ۵۹۵ دلار عرضه می گردد. می توان تیپ های هایلندر، الایت و اکتیو ایکس را با قیمت ۲۹۵ دلار با تو دوزی چرم به رنگ بژ سفارش داد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *