دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی رضا صادقی و عکس های دونفره وی و همسرش

  • زهره امامی
  • ۹ فروردین ۱۴۰۱
  • ۰

رضا صادقی متولد سال ۵۸ در بندرعباس است. او از خواننده های پرطرفدار ایران زمین است که لیسانس موسیقی از دانشگاه استکهلم سوئد دارد.

رضا صادقی خواننده، ترانه سرا و آهنگساز ایرانی است که بیش تر از ده سال است در زمینه موسیقی فعالیت دارد. وی به علت تزریق آمپول به اشتباه فلج شده است. در ادامه با بیوگرافی رضا صادقی در خدمت شما خواهیم بود.

بیوگرافی رضا صادقی و عکس های دونفره وی و همسرش

در زندگینامه رضا صادقی به زندگی شخصی و هنری وی می پردازیم. با ما همراه باشید. رضا صادقی سال ۹۰ با دختری که در آلمان زندگی می کرد ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دو دختر با نام های تیاراو ویانا می باشد. تیارا ۵ ساله و ویانا یک ساله می باشد. گفته می شود علت فلج بودن او تزریق یک آمپول اشتباه بوده است. وی دارای لیسانس موسیقی از دانشگاه استکهلم سوئد می باشد. از شما تقاضا داریم در ادامه بخش بیوگرافی رضا صادقی ما را همراهی بفرمایید.

بیوگرافی رضا صادقیرضا صادقی و دخترس در ماشینعکس های رضا صادقی و همسرشجشن تولد دختر رضا صادقیرضا صادقی در کنسرت هایشعکس سیاه و سفید رضا صادقی و دخترشرضا صادقی و دخترشرضا صادقی در کنسرتشبیوگرافی رضا صادقیتصویر رضا صادقی و همسرشعکس های رضا صادقی و همسرشعکس عاشقانه رضا صادقی و همسر آلمانی اشرضا صادقی در کنسرت هایشرضا صادقی در نمایی متفاوترضا صادقی و دخترشرضا صادقی در کنار خانواده اشبیوگرافی رضا صادقیعکس سلفی رضا صادقیعکس های رضا صادقی و همسرشبوسه رضا صادقی بر گونه دخترشرضا صادقی در کنسرت هایشهمسر رضا صادقی در آغوش وی

رضا صادقی و دخترشعکس دیده نشده از رضا صادقی و همسرش داخل اتومبیلبیوگرافی رضا صادقیعکس رضا صادقی و خانواده اش برروی جلد مجله

رضا صادقی در برخی از کارهای خود از اشعار مهدی اخوان ثالث و سهراب سپهری استفاده می کند. اولین آلبوم او راز عشق نام داشت که در سال ۷۲ منتشر شد. دومین آلبوم او به فاصله ۱۳ سال در سال ۸۵ تحت عنوان وایستا دنیا منتشر شد که طرفداران زیادی پیدا کرد. او هر ساله در زمان عزاداری از تهران به زادگاهش یعنی بندر عباس می رود و در آن جا به سبک سنتی هرمزگان نوحه می خواند.

عکس های رضا صادقی و همسرشرضا صادقی و همسرش در یک قابرضا صادقی در کنسرت هایشعکس بدون حجاب همسر رضا صادقیرضا صادقی و دخترشرضا صادقی و دخترانشبیوگرافی رضا صادقیهمسر رضا صادقیعکس های رضا صادقی و همسرشخانواده رضا صادقی داخل اتومبیلرضا صادقی در کنسرت هایشسلفی رضا صادقی در کنار ماشینش با موهی فررضا صادقی و دخترشرضا صادقی و دختر کوچکشبیوگرافی رضا صادقیژست صمیمی رضا صادقی و همسرشعکس های رضا صادقی و همسرشهمسر رضا صادقی با چشمان رنگیرضا صادقی در کنسرت هایشرضا صادقی و دخترش در یک برنامه تلویزیونیرضا صادقی و دخترشرضا صادقی در حال کری خوانی برای فوتبالبیوگرافی رضا صادقی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تجربه بازیگری

رضا صادقی نیز مانند بسیاری از خوانندگان مشهور ایرانی از جمله رضا یزدانی، فرزاد فرزین، سیروان  خسروی و … در کنار خوانندگی، عرصه بازیگری را نیز تجربه کرده است. بی خداحافظی عنوان فیلم سینمایی است که وی در آن حضور پیدا کرده است، از آنجا که صادقی در این فیلم با نام اصلی خودش به ایفای نقش پرداخته است، بنابراین شایعاتی به وجود آمد که این فیلم داستان زندگی خودش می باشد، از این رو در اول این فیلم ذکر شده است که “صرفاً از زندگی رضا صادقی برداشت نمایشی شده‌ است”. وی همچنین در رابطه با حضورش در عرصه بازیگری و تجربه قرار گرفتن مقابل دوربین سینما و در مقام بازیگر خود را یک مهمان دانسته و اینکه “حجت هنر دیده شدن و جلوه گری است.”

زندگی نامه جالب رضا صادقی

حمایت از خوانندگی زنان

وی از خوانندگی زنان حمایت کرده و د راین رابطه در یکی از مصاحبه هایش می گوید؛ “دوست دارم فصل تازه ای در خوانندگی رقم بخورد حالا که دختران کوچکی دارم دلم می خواهد دختران این سرزمین بیشتر حمایت شوند، کار دختر فقط کز کردن نیست.”

گالری تصاویر رضا صادقی

اردات وی به امام رضا (ع)

این خواننده خوش صدا و مشهور ارادت خاصی به اما رضا (ع) دارد، وی می گوید زمانی که بچه بوده با مشکل جسمانی مواجه شده است و پدرش گفته برای خوب شدن حالش هر کاری می کند و هر جا لازم باشد می برد به جز مشهد، به این دلیل که ” امام رضا (ع) آنقدر به ما حال خوب داده که نمی خواهم برای حال بد تو پیش ایشان برویم”، وی در ادامه می گوید : “همیشه صحبت پدر برایم سوال بود اما بزرگتر که شدم به این نتیجه رسیدم طوری باشم که امام رضا دوستم داشته باشد.”

بیوگرافی رضا صادقی خواننده ایرانی

عکس های جدید رضا صادقی

در ادامه زندگینامه خواندنی رضا صادقی، در این قسمت تصاویر جدید وی را برای علاقمندان و طرفداران این خواننده مشهور و توانمند ایرانی به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرد.

عکسهای رضا صادقی سرگذشت رضا صادقی زندگی نامه رضا صادقی زندگی نوشته خواندنی رضا صادقی بیوگرافی رضا صادقی +تصاویر زندگی نوشته متفاوت رضا صادقی زندگی نوشته از رضا صادقی بیوگرافی رضا صادقی خواننده مشهور زندگی نوشته درباره رضا صادقی زندگی نوشته جالب رضا صادقی زندگی نوشته جدید رضا صادقی زندگی نوشته رضا صادقی

امیدواریم از مطالعه بیوگرافی رضا صادقی و تماشای تصاویر متفاوت وی لذت کافی را برده باشید. در پایان از همراهی شما عزیزان بی نهایت سپاس گزاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *