دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

شیکترین مدل های ست کیف و کفش ۲۰۱۵ جدید و دوست داشتنی

  • الهه غلامزاده
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

سعی در زیبا به نظر رسیدن ، این روزها باب شده و کمتر کسی را پیدا خواهید کرد که به مد و زیبایی اهمیت ندهد. از کودکان و اطفال گرفته تا بزرگسالان و حتی میانسالان این روزها در پی جستوی لباس های مناسب و زیبا و در عین حال متناسب با سن و سال خود هستند . ست کیف و کفش ۲۰۱۵ گلچینی از بهترین های سال .

امروزه تب مدگرایی بسیار داغ است و مردم در تکاپو که به نحوی خود را درگیر این مسائل کنند. آراستگی ظاهری امروزه آنچنان در جوامع مختلف جا باز کرده است که دیگر نمی توان گفت ” نه همین لباس زیباست نشان آدمیت / تن آدمی شریف است به جان آدمیت ” . مدل های ست کیف و کفش جدید نیز در بین انواع اجناس ، خودی نشان داده و جلب توجه می کنند .

مدل ست کیف و کفش ۲۰۱۵ :

آراستگی در لباس و ظاهر رفته رفته برای اکثریت افراد حتی در آقایان نیز اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. نگران نباشید ! ما اینجا هستیم تا به شما در انتخابتان کمک کنیم. مدل های ست کیف و کفش۲۰۱۵ امروز تقدیم به تمام آنانی که درگیر و دار مد و زیبایی هستند .

شیک ترین کیف و کفش

کیف و کفش 2015

ست کیف و کفش قشنگ

کیف و کفش

  •  آرون گروپس

کیف زرشکی و کفش مشکی

کیف و کفش مجلسی

کیف و کفش

جدید ترین کیف و کفش 2015

ست کیف و کفش کرم

جذاب ترین کیف و کفش

کیف و کفش صورتی

کیف و کفش قرمز

کیف و کفش مشکی

سنتی ترین کیف و کفش

ست کفش و کیف جدید کیف قرمز کفش مشکی

در دنیای امروز اکثریت افراد بر این باورند که در برخورد اول با هر کسی ابتدا ظاهر آنان است که توجه مخاطب را جلب میکند و بعد در درجه دوم خصوصیات اخلاقی. در برخورد اول با کسی که شما را به خوبی نمی شناسد سعی کنید ظاهری آراسته تر از همیشه داشته باشید . اینکار باعث می شود تا ذهنیتی متشخص از شما در ذهن مخاطبتان شکل بگیرد چرا که مخاطب شما نمیداند خصوصیات اخلاقی شما چه چیزهایی هستند بنابر این ابتدا راجع به وضعیت ظاهر شما قضاوت خوهد کرد . کیف و کفش هم به نوبه خود تاثیر بسزایی در این امر دارند. کفش های پاره و خاک خورده و یا کفش هایی که رنگی متضاد با رنگ بندی البسه شما دارند ، جلوه خوبی نخواهند داشت . امیدواریم لذت برده باشید . جهت مشاهده مطالب بیشتر ست کیف و کفش ۲۰۱۵ کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *