دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سودآورترین خودروهای ۲۰۱۸ را بشناسید

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

در طی بررسی تحقیقات سودآوری فروش خودرو در سال ۲۰۱۸ تا کنون، دو برند معروف فراری و پورشه پرچمدار بوده اند. لطفاً تا پایان مطلب همراه ما باشید.

فراری و پورشه با گذشت ۶ ماه از سال ۲۰۱۸، لقب سودآورترین خودروهای ۲۰۱۸ صنعت خودروسازی را گرفتند. گروه های بزرگ خودروسازی همیشه به دنبال یک هدف هستند و آن نیز سودآوری بیشتر است.

 همزمان با افت فروش محصولات نیسان در آمریکا، مقامات این برند ژاپنی در پی جبران کاهش ۲۰ درصدی تولید، مدل های شاسی بلند و کراس اور را برای رسیدن به سوددهی جایگزین سدان و هاچ بک کردند.

سودآورترین خودروهای 2018

فراموش نکنید که همیشه تولید انبوه نشانه فروش زیاد نیست. فردیناند دودن هافر(اقتصاددان آلمانی) در پژوهش های خود به نتایج مطلوبی رسیده است. این تحقیقات نشان می دهد که فراری در ۶ ماه سال ۲۰۱۸، سودآورترین برند بوده است. ایتالیایی ها برای فروش هر خودرو حدود ۸۰ هزار دلار سود کرده اند. در لندن نیز جگوار لندرور دارای سودآوری کمی بوده و بابت فروش هر خودرو فقط ۸۰۰ یورو سود کرده است. در بین برندهای آلمان نیز پورشه دو برابر بقیه شرکت های آلمانی مانند مرسدس بنز، آئودی و بی ام و سود کرده است.

سودآورترین خودروهای 2018

مازراتی با فروش هر خودرو حدود ۵ هزار یورو، بنتلی فولکس واگن حدود ۱۷ هزار یورو، ایلان ماسک حدود ۱۱ هزار یورو و رولز رویس و لامبورگینی نیز درباره سودآوری خود اخباری منتشر نکرده اند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

سودآورترین خودروهای 2018

این خودروها قبلاً نیز پرچمدار جدول فروش بوده اند. در سال ۲۰۱۷ پورشه ۱۷ هزار دلار سودآوری و فراری ۹۰ هزار دلار سودآوری داشت.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *