دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رونمایی از گلکسی واچ سامسونگ در دو نسخه متفاوت

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

به تازگی سامسونگ از دو ساعت هوشمند در نسخه های ۴۲ و ۴۶ میلی متری رونمایی کرده است. این گوشی ها با برند گلکسی واچ ارائه می شوند.

شرکت سامسونگ در طی مراسمی که در پنچ شنبه ۱۸ مرداد برای رونمایی از گلکسی نوت ۹ انجام شد، از گلکسی واچ سامسونگ نیز در نسخه ۴۱ و ۴۲ رونمایی کرد.
این ساعت های معرفی شده از نوع هوشمند هستند و برند گیر برای آن ها کنار گذاشته شده است. این ساعت از فرم فکتور دایره ای شکل بهره مند شده است. این ساعت هوشمند دارای قابلیت شارژ بی سیم و پشتیبانی از ارتباط LTE می باشد.
رونمایی از گلکسی واچ سامسونگ

گلکسی واچ دارای صفحه نمایش امولد با پوشش گوریلا+DX است. خاصیت ضد آب دارد و باتری آن تقویت شده است. یعنی با یک بار شارژ می توان مدت ها از آن استفاده کرد. این ساعت با دو سایز متفاوت روانه بازار  شده و از نظر شکل فیزیکی شبیه به گیر اس ۲ کلاسیک است. دارای بندها و واچ فیس های مختلف می باشد. در این ساعت، از دو هسته اکسینوس ۹۱۱۹ با فرکانس پردازشی ۱.۱۵ گیگاهرتز استفاده شده است. مجهز به حافظه رم ۷۶۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۴ گیگابایتی است.

رونمایی از گلکسی واچ سامسونگ

نسخه ۴۶ میلی متری آن دارای صفحه نمایش ۱.۳ اینچی و باتری با ظرفیت ۴۷۲ میلی آمپر ساعتی و نسخه ۴۲ میلی متری آن از قابلیت همیشه روشن با باتری ۲۷۰ میلی آمپر ساعتی می باشد. این ظرفیت باتری قادر است تا ۸۰ ساعت شارژ را برای نسخه ۴۶ و ۴۵ ساعت برای نسخه ۴۲ میلی متری تامین کند. این ساعت مجهز به سنسور سنجش استرس است و میزان استرس کاربر را حساب می کند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *