دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

سازگاری احتمالی قلم گلکسی نوت ۹ با گوشی های غیر سامسونگی

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

خبرهای انتشاری از گلکسی نوت ۹ همچنان در حال تکمیل شدن است. پیرامون این اطلاعات درباره خصوصیات و ویژگی های قلم S Pen نیز اطلاعاتی درج شده است.

 طبق شایعات نقل شده، احتمال کارایی قلم S Pen برای سایر گوشی های اندروید وجود دارد. گوشی های هوشمند گلکسی نوت ۹ از نظر شاخصه اصلی با قلم S Pen شناخته می شوند.

منبعی که خبر از سازگاری این قلم با گوشی های دیگر داده، پیش از این نیز اطلاعات زیادی درباره گلکسی نوت ۹ عنوان کرده است. این منبع دو تصویر جدید از قلم گلکسی نوت ۹ منتشر کرده و رنگ های قلم نیز زرد و ارغوانی است.
سازگاری احتمالی قلم گلکسی نوت ۹
قرار است شرکت سامسونگ این قلم را به شکل جداگانه از گوشی گلکسی نوت ۹ بفروشد. احتمالاً نرخ در نظر گرفته برای این قلم تغییر نخواهد کرد و این قلم مانند نسل های پیشین خود با همان قیمت ۴۰ دلار عرضه خواهد شد.
سازگاری احتمالی قلم گلکسی نوت ۹
قلم های هوشمند گلکسی نوت ۹ دارای بلوتوث می باشند و می توان از آن ها برای کنترل از راه دور استفاده کرد. ضمن اینکه گزارش ها نیز حاکی از سازگاری این قابلیت ها با بعضی از دستگاه ها است.
در قلم ها از باتری های سنتی استفاده شده است. این قلم با ۴۰ ثانیه شارژ، برابر ۲۰۰ کلیک یا نیم ساعت استفاده مداوم، شارژ رسانی دارد. البته درباره ظرفیت باتری، هنوز اطلاعاتی درج نشده است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *