دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عرضه اسمارت فون جدید شیائومی

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

شیائومی از گوشی های اقتصادی رده میانه است و از نظر قیمت، امکانات بیشتری را برای کاربران در نظر می گیرد. در ادامه اطلاعات کاملی درباره گوشی عرضه شده توسط این شرکت چینی را ارائه خواهیم کرد.

 محصول اسمارت فون شیائومی Pocophone F1 نام دارد. این گوشی اخیراً در ابزار بنچمارک آنتوتو، امتیاز ۲۸۵۰۰۰ را کسب کرده است. این امتیاز بیشتر از وان پلاس ۶ است. با امتیاز بنچمارک می توان قدرت خالص پردازشی گوشی را تخمین زد.

درباره پوکوفون اف ۱ جزئیات زیادی فاش نشده اما در این حد اطلاع داریم که این پرچمدار اندرویدی رقیبی متفاوت برای همتایان خود در سال ۲۰۱۸ است. معرفی رسمی دستگاه در هفته های آتی و شاید همزمان با نمایشگاه IFA 2018 باشد.

اسمارت فون جدید شیائومی

این گوشی دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. ورژن پیشرفته تر آن با ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی ارائه می شود. در رابطه با ویژگی های سخت افزاری گوشی، سخنی به میان نیامده اما در شایعات به وجود دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور ثانویه ۵ مگاپیکسلی اشاره شده است. دوربین اصلی قادر به اعمال افکت بوکه روی تصاویر و نقشه برداری عمقی خواهد بود. پوکوفون اف ۱ دارای سیستم خنک کننده مایع نامتعارف است که قبلاً در هیچ موبایلی تجربه نشده است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *